Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9496096
Nu har det varit på tok för lite pysselbyten här i GDS-delen av Sjalbarn! :this: Och jag är pysselsugen! :vågen:

Så jag tänkte helt enkelt bara fixa ett byte, och det vore jättekul om just DU vill vara med! :tumup:

Temat är Höst!

Anmäl dig genom att skicka namn, adress och annan viktig info (tex allergier) till mig via PM senast söndagen 9 oktober.
Sedan får du en byteskompis utlottad, pysslar något i valfri teknik och skickar ditt alster till mottagaren senast söndagen 20 november.

I tråden här kan vi ställa frågor till varandra, och gärna presentera oss lite med tex vad vi gillar mm.

Låter det bra?! :mrgreen: Hoppas hoppas... :tumsup:
Senast redigerad av Smultronbarn den fre okt 28, 2016 17:40, redigerad totalt 1 gånger.
#9496229
Tass!
Jag vill absolut vara med!
#9496261
Vad roligt att ni vill vara med! :app:

Säg till om jag ska förlänga anmälnings- och skicktiderna! :tumup:
#9496282
Juliusdotter skrev:Har ide stopp i hjärnan när jag tänker höst och pyssel. Men det släpper kanske när det gäller. Slut svamlat, jag är med.
Välkommen! :vågen:
#9496341
mimpen skrev:Jag vill vara med om det bara är pysslat som ska bytas. Är det så?
Så tolkar jag detta "Sedan får du en byteskompis utlottad, pysslar något i valfri teknik och skickar ditt alster till mottagaren senast söndagen 20 november."
Och det är pysselsugen jag är också :-)
#9496417
Ja men visst är det så! Du pysslar nåt som du kan och vill, tex stickar, virkar, syr, slöjdar, pappersviker, skruvar, kokar.... :tumup: Allt efter förmåga och intresse skulle jag säga. :D
#9496475
Puffar, några till vore kul!

Om det är någon som inte varit med förut och som gillar att pyssla så kan jag bara säga: Prova!!!
Det är jätteroligt!
Ingen är proffs, utan vi gör så gott vi kan!
#9496492
camsch skrev:Puffar, några till vore kul!

Om det är någon som inte varit med förut och som gillar att pyssla så kan jag bara säga: Prova!!!
Det är jätteroligt!
Ingen är proffs, utan vi gör så gott vi kan!
:iagree:
#9496527
Önskar jag hann... Lilla Tösen upptar all vaken tid, får nog snart lära henne sticka, hon är väldigt intresserad av mina handarbeten...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?