Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9500917
Börjar också hoppas på att någon har fått paket
:eld: :eld: :eld:
#9500941
mimpen skrev:
mimpen skrev:Nu skickar jag min grej!

Månne någon fått post nu...?
Jaaaaaa!!!!!!!! ?????? Härligt att få paket när vi snöat in med den berömda vinter*kräksjukan!

Jag är också klar med mitt pyssel men har inte listat ut hur jag ska förpacka det vettigt så det inte går sönder i postgången :hmm:
#9500958
camsch skrev:Börjar också hoppas på att någon har fått paket
:eld: :eld: :eld:
Jag har fått paket!!!!! :loving: :love: :heart: :vågen: :app: Men har inte öppnat ännu, tänkte göra klart mitt eget pyssel först. :tumup:
#9500959
camsch skrev:
AnKa skrev:
camsch skrev:Och jag har äntligen satt igång!!!

Måste säga att jag har lite problem med temat... Det blir Väldigt fri tolkning på Höst :)
Men hoppas min mottagare blir nöjd ändå!

Jag kan nästan säga att ingen annan kommer ha använt samma teknik som mig :wink:
Jag insåg igår att man kan tro att jag trodde att temat är "vår" :lol: Jag gjorde om lite .....
....men är rätt nöjd med vårgrejen så jag skickar nog båda ;-)
Mmmmm, faktiskt skulle även mitt byte kunna vara "vår" lika mycket som "höst". Men det artar sig, jag har jobbat idag och är snart klar :vågen:
Först när jag läste att "ingen har använt samma teknik som mig" tänkte jag : undrar om hon flätat torkad svamp. :lol: Förlåt! :fnissa:

Min grej ändrade lite inriktning, fick byta lite material och färger för att det skulle passa min mottagare. :wink: Kanske inte jättehöstigt heller, men lite höstdetaljer är det allt. :tumup:
#9500960
Hur känner ni tidsmässigt - hinner ni klart tror ni? Eller behövs det längre tid?


(Själv är jag ungefär halvvägs men hoppas bli klar i helgen.)
#9500976
Smultronbarn skrev:
camsch skrev:Börjar också hoppas på att någon har fått paket
:eld: :eld: :eld:
Jag har fått paket!!!!! :loving: :love: :heart: :vågen: :app: Men har inte öppnat ännu, tänkte göra klart mitt eget pyssel först. :tumup:
Meeeen, åååååhhh, jag vill ju veta vad du tycker!! :app:
#9500978
Smultronbarn skrev:
camsch skrev:
AnKa skrev:
camsch skrev:Och jag har äntligen satt igång!!!

Måste säga att jag har lite problem med temat... Det blir Väldigt fri tolkning på Höst :)
Men hoppas min mottagare blir nöjd ändå!

Jag kan nästan säga att ingen annan kommer ha använt samma teknik som mig :wink:
Jag insåg igår att man kan tro att jag trodde att temat är "vår" :lol: Jag gjorde om lite .....
....men är rätt nöjd med vårgrejen så jag skickar nog båda ;-)
Mmmmm, faktiskt skulle även mitt byte kunna vara "vår" lika mycket som "höst". Men det artar sig, jag har jobbat idag och är snart klar :vågen:
Först när jag läste att "ingen har använt samma teknik som mig" tänkte jag : undrar om hon flätat torkad svamp. :lol: Förlåt! :fnissa:

Min grej ändrade lite inriktning, fick byta lite material och färger för att det skulle passa min mottagare. :wink: Kanske inte jättehöstigt heller, men lite höstdetaljer är det allt. :tumup:
Nej, det var just det där med färgen som "höst" föll på. Jag hade tänkt göra något höstigt med samma teknik, men då hade färgerna blivit helt annorlunda...
#9500980
(Ändra bara texten från röd till grön. Exempel: Skickat / Fått, kopiera listan och ändra färgen vid ditt namn, du ser färgkoderna om du trycker "citera" påmeddelandet.)

AnKa: Skickat / Fått
camsch: Skickat / Fått
Juliusdotter: Skickat / Fått
Mimpen: Skickat / Fått
nrablajS: Skickat / Fått
Smultronbarn: Skickat / Fått
äpple: Skickat / Fått
#9500983
Juliusdotter skrev:
camsch skrev:
Smultronbarn skrev:
camsch skrev:Börjar också hoppas på att någon har fått paket
:eld: :eld: :eld:
Jag har fått paket!!!!! :loving: :love: :heart: :vågen: :app: Men har inte öppnat ännu, tänkte göra klart mitt eget pyssel först. :tumup:
Meeeen, åååååhhh, jag vill ju veta vad du tycker!! :app:
Och jag vill vet vad det är :D
Tack för hjälpen med färgbyte i listan!
Hade tänkt jag skulle göra det då jag satt vid en dator, men...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?