Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
#9492600
Nån mer som ska på Syfestivalen? =)
http://syfestivalen.se/

"Kommande Syfestivaler

Svenska Mässan
Göteborg
26–28 augusti 2016

Stockholmsmässan
28-30 oktober 2016

Stockholmsmässan
17-19 februari 2017

Malmömässan
24-26 mars 2017"
Av Smultronbarn
#9492627
Amaltea skrev:Hade ju varit kul, men jag skulle nog bara komma hem med en massa garn jag inte behöver :mrgreen:
Jooo det förståss... :roll: Men jag tänkte passa på att vara med på nån workshop också. :tumup:
Av Smultronbarn
#9492628
Fryle skrev:Jag och dottern brukar gå på den i Malmö.
Vad roligt! :D Är det nåt särskilt jag bör hålla utkik efter på mässan? Brukar det vara mycket folk? Och är det värt att satsa på workshopparna?
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9492629
Jag har velat gå på den i Malmö i flera år men inte haft någon att gå dit med, får försöka ta tag i det nästa år, verkar så roligt. Och jag kan nog tänka mig att proppa in lite till i garnskåpet.. :mums:
Användarens profilbild
Av Amaltea
#9492681
Smultronbarn skrev:
Amaltea skrev:Hade ju varit kul, men jag skulle nog bara komma hem med en massa garn jag inte behöver :mrgreen:
Jooo det förståss... :roll: Men jag tänkte passa på att vara med på nån workshop också. :tumup:
Workshop berättigar garninköp, helt klart :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
#9492737
Ketronya skrev:Jag har velat gå på den i Malmö i flera år men inte haft någon att gå dit med, får försöka ta tag i det nästa år, verkar så roligt. Och jag kan nog tänka mig att proppa in lite till i garnskåpet.. :mums:
Du får gärna gå med oss, men eftersom jag ledsagar min synskadade dotter är det kanske inte så kul. Mycket fokus blir på henne och vad hon vill göra.
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9492757
Fryle skrev:
Ketronya skrev:Jag har velat gå på den i Malmö i flera år men inte haft någon att gå dit med, får försöka ta tag i det nästa år, verkar så roligt. Och jag kan nog tänka mig att proppa in lite till i garnskåpet.. :mums:
Du får gärna gå med oss, men eftersom jag ledsagar min synskadade dotter är det kanske inte så kul. Mycket fokus blir på henne och vad hon vill göra.
:heart: Det gör jag gärna, det är kul med sällskap sen behöver man ju inte gå tillsammans hela tiden, men roligt att ha någon att sticka dit med.
Användarens profilbild
Av Fryle
#9492761
Ketronya skrev:
Fryle skrev:
Ketronya skrev:Jag har velat gå på den i Malmö i flera år men inte haft någon att gå dit med, får försöka ta tag i det nästa år, verkar så roligt. Och jag kan nog tänka mig att proppa in lite till i garnskåpet.. :mums:
Du får gärna gå med oss, men eftersom jag ledsagar min synskadade dotter är det kanske inte så kul. Mycket fokus blir på henne och vad hon vill göra.
:heart: Det gör jag gärna, det är kul med sällskap sen behöver man ju inte gå tillsammans hela tiden, men roligt att ha någon att sticka dit med.
Vi hörs när det närmar sig. :tumup:
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9492803
Fryle skrev:
Ketronya skrev:
Fryle skrev:
Ketronya skrev:Jag har velat gå på den i Malmö i flera år men inte haft någon att gå dit med, får försöka ta tag i det nästa år, verkar så roligt. Och jag kan nog tänka mig att proppa in lite till i garnskåpet.. :mums:
Du får gärna gå med oss, men eftersom jag ledsagar min synskadade dotter är det kanske inte så kul. Mycket fokus blir på henne och vad hon vill göra.
:heart: Det gör jag gärna, det är kul med sällskap sen behöver man ju inte gå tillsammans hela tiden, men roligt att ha någon att sticka dit med.
Vi hörs när det närmar sig. :tumup:
Det låter fint! :D
Av Smultronbarn
#9492951
Amaltea skrev:Som det utvecklat sig här kommer jag att hänga på låset i morgon :mrgreen:

Några mässfynd att göra i Götet?
Det tycker jag absolut att man kunde göra! :tumup: Tyckte inget var egentligen dåligt, och blev lite fascinerad över att "hej vi putsar dina glasögon" alltid lyckas nästla sin in på ALLA mässor... :hmm:

Jag fick en gratis broderibok för att jag prenumererar på Hemslöjd. :tumup: Och sedan blev det lite velourstuv, lite mudd, lite ulltrikå och två garnnystan samt lite sytråd. Och så testade jag vävning på bordsvävstol (Ashford) - roligt! :app: Tyvärr var workshoppen jag tänkt testa på (tenntrådsbroderi) inställd pga sjukdom, och de andra var fulltecknade.

Dock gillade jag att det inte var alltför stort, och att stämningen var glad och inte stressad (som tex det kan vara på Bokmässan).

Vad hittade du på mässan? :D
Användarens profilbild
Av Fryle
#9509335
Ketronya skrev:
Fryle skrev:
Ketronya skrev:
Fryle skrev:
Ketronya skrev:Jag har velat gå på den i Malmö i flera år men inte haft någon att gå dit med, får försöka ta tag i det nästa år, verkar så roligt. Och jag kan nog tänka mig att proppa in lite till i garnskåpet.. :mums:
Du får gärna gå med oss, men eftersom jag ledsagar min synskadade dotter är det kanske inte så kul. Mycket fokus blir på henne och vad hon vill göra.
:heart: Det gör jag gärna, det är kul med sällskap sen behöver man ju inte gå tillsammans hela tiden, men roligt att ha någon att sticka dit med.
Vi hörs när det närmar sig. :tumup:
Det låter fint! :D
Jag kan redan nu säga att vi mest sannolikt kommer att vara där på söndagen, 26/3, direkt när de öppnar för dagen. :tumup:
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9509529
Fryle skrev:
Ketronya skrev:
Fryle skrev:
Ketronya skrev:
Fryle skrev:
Ketronya skrev:Jag har velat gå på den i Malmö i flera år men inte haft någon att gå dit med, får försöka ta tag i det nästa år, verkar så roligt. Och jag kan nog tänka mig att proppa in lite till i garnskåpet.. :mums:
Du får gärna gå med oss, men eftersom jag ledsagar min synskadade dotter är det kanske inte så kul. Mycket fokus blir på henne och vad hon vill göra.
:heart: Det gör jag gärna, det är kul med sällskap sen behöver man ju inte gå tillsammans hela tiden, men roligt att ha någon att sticka dit med.
Vi hörs när det närmar sig. :tumup:
Det låter fint! :D
Jag kan redan nu säga att vi mest sannolikt kommer att vara där på söndagen, 26/3, direkt när de öppnar för dagen. :tumup:
Åh, det är ju redan dags! Får se hur det blir för min del har egentligen totalt köpstopp med tanke på bebis ankomst och arbetslöshet, inte direkt bästa läget att investera i mer garn. :wink:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?