Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
#9509548
Ketronya skrev: Åh, det är ju redan dags! Får se hur det blir för min del har egentligen totalt köpstopp med tanke på bebis ankomst och arbetslöshet, inte direkt bästa läget att investera i mer garn. :wink:
Vi är i alla fall där, dottern och jag. Vi kan ju höras när det närmar sig ännu mer. :D
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9509564
Fryle skrev:
Ketronya skrev: Åh, det är ju redan dags! Får se hur det blir för min del har egentligen totalt köpstopp med tanke på bebis ankomst och arbetslöshet, inte direkt bästa läget att investera i mer garn. :wink:
Vi är i alla fall där, dottern och jag. Vi kan ju höras när det närmar sig ännu mer. :D
Ja, absolut! Det tycker jag. :D
Användarens profilbild
Av Fryle
#9513834
Ketronya skrev:
Fryle skrev:
Ketronya skrev: Åh, det är ju redan dags! Får se hur det blir för min del har egentligen totalt köpstopp med tanke på bebis ankomst och arbetslöshet, inte direkt bästa läget att investera i mer garn. :wink:
Vi är i alla fall där, dottern och jag. Vi kan ju höras när det närmar sig ännu mer. :D
Ja, absolut! Det tycker jag. :D
Nu har jag köpt biljetter, vi går dit på söndag morgon. :D
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9513891
Fryle skrev:
Ketronya skrev:
Fryle skrev:
Ketronya skrev: Åh, det är ju redan dags! Får se hur det blir för min del har egentligen totalt köpstopp med tanke på bebis ankomst och arbetslöshet, inte direkt bästa läget att investera i mer garn. :wink:
Vi är i alla fall där, dottern och jag. Vi kan ju höras när det närmar sig ännu mer. :D
Ja, absolut! Det tycker jag. :D
Nu har jag köpt biljetter, vi går dit på söndag morgon. :D
Tack för att du återkopplar! :heart: Det blir tyvärr inget för mig i år, har blivit bjuden på resa till Klippans yllefabrik på tisdag så jag får spara mina pengar till det. :wink:
Användarens profilbild
Av Fryle
#9513893
Ketronya skrev: Det blir tyvärr inget för mig i år, har blivit bjuden på resa till Klippans yllefabrik på tisdag så jag får spara mina pengar till det. :wink:
Åh, har du varit där innan?

Om inte vill jag tipsa om att det på vinden finns garner till riktigt bra priser, framförallt tvåtrådigt ullgarn, och en del fin andrasortering, till exempel plädar. (Med reservation för att de kan ha ändrat om sedan jag var där sist.) Min kollega missade helt den avdelningen när hon var där.
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9513907
Fryle skrev:
Ketronya skrev: Det blir tyvärr inget för mig i år, har blivit bjuden på resa till Klippans yllefabrik på tisdag så jag får spara mina pengar till det. :wink:
Åh, har du varit där innan?

Om inte vill jag tipsa om att det på vinden finns garner till riktigt bra priser, framförallt tvåtrådigt ullgarn, och en del fin andrasortering, till exempel plädar. (Med reservation för att de kan ha ändrat om sedan jag var där sist.) Min kollega missade helt den avdelningen när hon var där.
Jag har varit där innan för några år sen, och jag missade inte himmelriket på ovanvåningen. :loving:
Användarens profilbild
Av Fryle
#9513910
Nu sitter jag på tåget på väg hem från syfestivalen. Det blev lite garn, lite tyg och en ljushållare. Och massor av inspiration! :vågen:

För dottern är alltid höjdpunkten att få sy med broderimaskinen. I år var det en nyckelring med uggla på. :loving:
Användarens profilbild
Av Fryle
#9513911
Ketronya skrev:
Fryle skrev:
Ketronya skrev: Det blir tyvärr inget för mig i år, har blivit bjuden på resa till Klippans yllefabrik på tisdag så jag får spara mina pengar till det. :wink:
Åh, har du varit där innan?

Om inte vill jag tipsa om att det på vinden finns garner till riktigt bra priser, framförallt tvåtrådigt ullgarn, och en del fin andrasortering, till exempel plädar. (Med reservation för att de kan ha ändrat om sedan jag var där sist.) Min kollega missade helt den avdelningen när hon var där.
Jag har varit där innan för några år sen, och jag missade inte himmelriket på ovanvåningen. :loving:
:tumup: Hoppas du får en bra dag!
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9513933
Fryle skrev:Nu sitter jag på tåget på väg hem från syfestivalen. Det blev lite garn, lite tyg och en ljushållare. Och massor av inspiration! :vågen:

För dottern är alltid höjdpunkten att få sy med broderimaskinen. I år var det en nyckelring med uggla på. :loving:
Vad mysigt det låter! :D
Av Emma-Lisa
#9545450
Gammal tråd, men jag testar ändå. Ska till Älvsjö på söndag och hälsa på en kompis och såg att det är Syfestival. Är det värt att gå på? Jag vill framförallt klämma och känna på garn, finns ingen bra garnaffär i närheten här, så vore kul.
Användarens profilbild
Av Fryle
#9545453
Emma-Lisa skrev:Gammal tråd, men jag testar ändå. Ska till Älvsjö på söndag och hälsa på en kompis och såg att det är Syfestival. Är det värt att gå på? Jag vill framförallt klämma och känna på garn, finns ingen bra garnaffär i närheten här, så vore kul.
Åh, jag som är i Älvsjö i helgen!

Brukar gå med dottern på Syfestivalen i Malmö varje år, vill inte missa det.
Av Miltonia
#9545455
Emma-Lisa skrev:Gammal tråd, men jag testar ändå. Ska till Älvsjö på söndag och hälsa på en kompis och såg att det är Syfestival. Är det värt att gå på? Jag vill framförallt klämma och känna på garn, finns ingen bra garnaffär i närheten här, så vore kul.
Ja, det är verkligen värt ett besök. :)
Användarens profilbild
Av Fryle
#9545536
Nu har jag checkat in på hotellet i Älvsjö och inser att vi i princip bor på mässan. :lol:

Kanske blir det ett besök på Syfestivalen för mig ändå? :wink:
Av Emma-Lisa
#9545555
Fryle skrev:Nu har jag checkat in på hotellet i Älvsjö och inser att vi i princip bor på mässan. :lol:

Kanske blir det ett besök på Syfestivalen för mig ändå? :wink:
Det tycker jag du borde klämma in! :D Jag kommer nog bara gå nån timme eller två, men kan ju vara kul ändå!
Användarens profilbild
Av Fryle
#9545559
Emma-Lisa skrev:
Fryle skrev:Nu har jag checkat in på hotellet i Älvsjö och inser att vi i princip bor på mässan. :lol:

Kanske blir det ett besök på Syfestivalen för mig ändå? :wink:
Det tycker jag du borde klämma in! :D Jag kommer nog bara gå nån timme eller två, men kan ju vara kul ändå!
Jag får kanske ta lite hänsyn till mitt ressällap :roll: . Men ska nog försöka få till något :D.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?