Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9486873
Så vad pysslar ni med i sommar? Handarbetar, snickrar, odlar eller vad? Fyll på och tipsa och visa gärna era alster! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av AnKa
#9488182
Tass. Jag önskar att jag skapade världens bästa pennkjol. I mitt huvud vet jag precis hur den ska vara men den kommer nog inte att bli annat än en fantasi tyvärr.

Men jag ska peppa mellandottern att sy. Hon har en top hon inte hann sy klart på slöjden och vill sy haremsbyxor till.

Lite smyckesprojekt har jag på arbetsbordet förstås. Jobbar med koppar, det är så vackert.
#9488200
Här har barnen jobbat med att trycka på tröjor. Jag har köpt papper på Claes Ohlson som man använder för att först skriva ut sin bild på skrivaren och sedan stryka fast. MAn kan scanna in egenmålade bilder eller ta bilder från internet. Idag blv det en tröja med Shopkins på.
#9488202
Cayenne skrev:Här har barnen jobbat med att trycka på tröjor. Jag har köpt papper på Claes Ohlson som man använder för att först skriva ut sin bild på skrivaren och sedan stryka fast. MAn kan scanna in egenmålade bilder eller ta bilder från internet. Idag blv det en tröja med Shopkins på.
Det låter kul :vågen:
#9488447
Min sommarpyssellista består hittills av tre saker: stickade blöjbyxor, sommartunikor till Lillan och ett mjukt surfplattefodral som ska skydda i ryggsäcken.

Och på reservlistan (saker som bör vara klara under hösten): två stickade eller virkade nallar i "välkommen-till-världen-gåvor" samt en kofta eller tröja till en liten kille som fyller tre i september. :loving: Och så borde jag nog försöka mig på Purl-bee-mössorna bara för att det verkar roligt och för att de är så fina. :tumup:

Borde också klä om sittdynorna till köksstolarna, men de tar jag nog i höst nån gång. :roll:
Användarens profilbild
Av Teusa
#9488460
Jag har mycket att virka klart men fjärilen till Lilla M vill jag väldigt gärna virka. Vi behöver ny fågelmatare. Den vill jag snickra själv.
#9491481
På semestern har jag passat på att sy lite kläder till bebisen i magen. Har även sytt en bärsele och ett bärskydd till denna. Nästa plan är att sy en "åkpåse" som ska användas i babyskyddet.
Användarens profilbild
Av Teusa
#9491949
Så fin! Gillar verkligen halsringningen.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?