Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av camsch
#9491961
Jag har mest roat mig med att göra glasfusing smycken :)
Har nyligen köp en fusingugn, och håller fortfarande på att prova program på den :)
Fotor_147145329797252.jpg
Fotor_147145329797252.jpg (1.13 MiB) Visad 5594 gånger
Fotor_147145355129943.jpg
Fotor_147145355129943.jpg (951.69 KiB) Visad 5594 gånger
Användarens profilbild
Av camsch
#9491962
Fryle skrev:
AnKa skrev:Bild
Bild
Jättefin klänning :love: :love: :love:
Användarens profilbild
Av Fryle
#9491966
camsch skrev:Jag har mest roat mig med att göra glasfusing smycken :)
Har nyligen köp en fusingugn, och håller fortfarande på att prova program på den :)
Åh vad vackert!!! :love:

Tack för berömmet för klänningen. Jag gillar den, men det börjar bli lite för kallt att använda den i år.

Teusa: Halsringningen kommer från ett linne som heter Coral av Helga Isager.
Användarens profilbild
Av camsch
#9492058
Fryle skrev:
camsch skrev:Jag har mest roat mig med att göra glasfusing smycken :)
Har nyligen köp en fusingugn, och håller fortfarande på att prova program på den :)
Åh vad vackert!!! :love:

Tack för berömmet för klänningen. Jag gillar den, men det börjar bli lite för kallt att använda den i år.

Teusa: Halsringningen kommer från ett linne som heter Coral av Helga Isager.
Du får väl sticka på ett par ärmar också :wink:
Avtagbara så du kan ta av dem i vår sen...
#9492061
Här är min bärsele :D Nu håller jag bara tummarna för att kommande lillasyster kommer att gilla den.

Bild
Användarens profilbild
Av camsch
#9492074
Gelememos skrev:Här är min bärsele :D Nu håller jag bara tummarna för att kommande lillasyster kommer att gilla den.

Bild
Superfin!!! :love:
Modellen liknar den jag sydde och älskade... Vi använde den upp i 5-årsåldern!
Användarens profilbild
Av Fryle
#9492091
Gelememos skrev:Här är min bärsele :D Nu håller jag bara tummarna för att kommande lillasyster kommer att gilla den.
Fin sele! Vi har haft jätteglädje av våra hemsydda selar och det är roligt när de är unika också.
#9492141
Tack! Ja fördelen med en egensydd sele är ju att den den med säkerhet passar både mig och maken :D
#9492257
Gelememos skrev:Tack! Ja fördelen med en egensydd sele är ju att den den med säkerhet passar både mig och maken :D
Härlig! :app: Har du gjort ett eget mönster?
#9492258
camsch: vilka fina smycken! :love: Berätta gärna mer om hur ungen funkar! Är den dyr i inköp?

Fryle: vilken härlig klänning! :mrgreen: Hur lång tid tig den att tillverka? (Kanske funkar med tröja under eller kofta på om det blir för svalt? Fast lösa ärmar verkar ju också coolt iofs). :tumup: )
Användarens profilbild
Av Fryle
#9492291
Smultronbarn skrev:camsch: vilka fina smycken! :love: Berätta gärna mer om hur ungen funkar! Är den dyr i inköp?

Fryle: vilken härlig klänning! :mrgreen: Hur lång tid tig den att tillverka? (Kanske funkar med tröja under eller kofta på om det blir för svalt? Fast lösa ärmar verkar ju också coolt iofs). :tumup: )
Har ni en manual för ungar är jag också intresserad! :mrgreen:

När det gäller sticktiden för klänningen var jag tvungen att kolla min logg på Ravelry: 18/7-5/8.
Användarens profilbild
Av camsch
#9492388
Smultronbarn skrev:camsch: vilka fina smycken! :love: Berätta gärna mer om hur ungen funkar! Är den dyr i inköp?

Fryle: vilken härlig klänning! :mrgreen: Hur lång tid tig den att tillverka? (Kanske funkar med tröja under eller kofta på om det blir för svalt? Fast lösa ärmar verkar ju också coolt iofs). :tumup: )
Ja, dyr och dyr, men det var ca 5000 kr med lite tillbehör. Med tanke på att motsvarande ugn i Sverige kostar runt 8-10000 så tycker jag att jag gjort ett fynd.
Men jag har gått ett gäng kurser i glasfusing nu, som kostar 1500-2000 kr styck, så den kostnaden "tjänar" jag in ganska snabbt genom att äga min egen ugn. Och jag tycker det är fantastiskt roligt. Har en massa idéer som bara vill ut :lol:
Den här ugnen är det jag har, ful men funktionell:
Bild
http://www.technicalsupermarket.com/com ... /Itemid,4/

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?