Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad vill du helst?

Ett GDS-byte
2
15%
En KAL
1
8%
Båda verkar kul
4
31%
Jag vill hellre bara hänga i tråden och kolla på era grejer
5
38%
Jag vill bara rösta
1
8%
Annat
Inga röster
0%
Av Smultronbarn
#9481404
Så vad säger ni: KAL eller GDS-byte? :bryn:
Idag är det :solsken: , armen mår bättre och jag är pysselsugen! :app:
Användarens profilbild
Av Fryle
#9481412
Smultronbarn skrev: Jag är lite sugen på koftan Gertrud, som jag hört finns som KAL på Fejjan. Men då jag inte har Fejjan så har jag inte kollat in den, och tror att just Gertrud kan vara lite svår för mig att börja med.
Jag har inte heller FB, men kollade upp bilder på Gertrud-koftan. Känner att den inte är något för mig, inte min stil liksom (som om jag hade en stil :roll: ).
Av Smultronbarn
#9481418
Fryle skrev:
Smultronbarn skrev: Jag är lite sugen på koftan Gertrud, som jag hört finns som KAL på Fejjan. Men då jag inte har Fejjan så har jag inte kollat in den, och tror att just Gertrud kan vara lite svår för mig att börja med.
Jag har inte heller FB, men kollade upp bilder på Gertrud-koftan. Känner att den inte är något för mig, inte min stil liksom (som om jag hade en stil :roll: ).
Njae, puffärmar är kanske inte min grej heller, men ser det lite som en utmaning. Är också sugen på något ur boken Maskor och medeltid, men vet inte om jag är tillräckligt bra på mönsterstickning ännu. :roll:

Bild

Dubbelstickning är ju också en utmaning. :tumup:
Användarens profilbild
Av camsch
#9481427
För mig som knappt kan sticka och definitivt inte efter mönster går det "fetbort".
Sen är jag tyvärr inte sån som gör lite i taget generellt, utan om jag gör något gör jag det helst helt klart på max 3 gånger.

Så jag önskar GDS byte om jag får välja :tumup:
Av Smultronbarn
#9481458
Jag lade till en omröstning! :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
#9481470
Låt inte mig komma och förstöra en bra idé. Ett gammalt hederligt byte är inte att förakta. :D
Användarens profilbild
Av camsch
#9482815
Även om jag inte vill köra KAL så är det absolut inga "hard feelings" om ni kör ett :tumup:
Jag börjar mer och mer dessutom inse att jag inte ska ta på mig mer just nu, är extremt trött.

Så jag tittar gärna på era alster och kommer med glada heja-rop :D

Fryle: Jättefina sockar!
Användarens profilbild
Av Fryle
#9482877
camsch skrev: Fryle: Jättefina sockar!
Det är Ketronyas mönster, finns gratis på Ravelry, häng på ni som vill! :tumup:
Av Smultronbarn
#9482917
Sockarna är så fina! :love: Men jag undrar om det inte är lite för svårt mönster för mig... :hmm:

Jag blev lite sugen på nåt projekt ut "Ylle och Bläck" också. Nån mer som läst den boken? :D
Bild

Eller möjligtvis nåt skoj ur "Sagorna stickbok"?
Bild
Användarens profilbild
Av Fryle
#9483017
Smultronbarn skrev:Sockarna är så fina! :love: Men jag undrar om det inte är lite för svårt mönster för mig... :hmm:

Jag blev lite sugen på nåt projekt ut "Ylle och Bläck" också. Nån mer som läst den boken? :D

Eller möjligtvis nåt skoj ur "Sagorna stickbok"?
Jag har båda dessa och älskar dem! Även hennes bok "Sparat" är fin, jag har den med.
Av Smultronbarn
#9483208
Fryle skrev:
Smultronbarn skrev:Sockarna är så fina! :love: Men jag undrar om det inte är lite för svårt mönster för mig... :hmm:

Jag blev lite sugen på nåt projekt ut "Ylle och Bläck" också. Nån mer som läst den boken? :D

Eller möjligtvis nåt skoj ur "Sagorna stickbok"?
Jag har båda dessa och älskar dem! Även hennes bok "Sparat" är fin, jag har den med.
Tack för tips, den ska jag kolla upp! :D
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?