Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
#9474497
Är det någon som planerar att vara där?
Jag och dottern åker nog dit på söndagen. Om ni ser en trettonårig flicka med långt hår och vit käpp samt en vidhängande mamma med fläta så plastpåsa gärna!
Användarens profilbild
Av Trulsamin
#9474665
Fryle skrev:
Trulsamin skrev:Jag planerar att åka ner :)
Vet du vilken dag?
Har inte bestämt ännu. Jag hoppas på att klara uppkörningen i veckan och då kan jag köra ner vilket vore grymt skönt men det vet jag på onsdag...
Användarens profilbild
Av Fryle
#9474666
Trulsamin skrev:
Fryle skrev:
Trulsamin skrev:Jag planerar att åka ner :)
Vet du vilken dag?
Har inte bestämt ännu. Jag hoppas på att klara uppkörningen i veckan och då kan jag köra ner vilket vore grymt skönt men det vet jag på onsdag...
Tumhållning! :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
#9475369
Trulsamin skrev:
Fryle skrev:
Trulsamin skrev:Jag planerar att åka ner :)
Vet du vilken dag?
Har inte bestämt ännu. Jag hoppas på att klara uppkörningen i veckan och då kan jag köra ner vilket vore grymt skönt men det vet jag på onsdag...
Hur har det gått?
Användarens profilbild
Av Trulsamin
#9475370
Fryle skrev:
Trulsamin skrev:
Fryle skrev:
Trulsamin skrev:Jag planerar att åka ner :)
Vet du vilken dag?
Har inte bestämt ännu. Jag hoppas på att klara uppkörningen i veckan och då kan jag köra ner vilket vore grymt skönt men det vet jag på onsdag...
Hur har det gått?
Vet inte ännu, idag strejkar min kropp totalt, har så ont att jag inte vet om jag kommer att orka alls :( Skitkropp
Användarens profilbild
Av Fryle
#9475496
Trulsamin skrev:
Fryle skrev:
Trulsamin skrev:
Fryle skrev:
Trulsamin skrev:Jag planerar att åka ner :)
Vet du vilken dag?
Har inte bestämt ännu. Jag hoppas på att klara uppkörningen i veckan och då kan jag köra ner vilket vore grymt skönt men det vet jag på onsdag...
Hur har det gått?
Vet inte ännu, idag strejkar min kropp totalt, har så ont att jag inte vet om jag kommer att orka alls :( Skitkropp
Hur har det gått? :heart:
Användarens profilbild
Av Fryle
#9475497
Vi (dottern och jag) var där idag. Vi väljer alltid söndagen, det är inte lika mycket folk då.

Det blev ett tyg som dottern ska sy en sommarklänning av, en handbunden borste, några tygmärken och så en del garn, något vi inte har brist på :roll: :loving: .
Användarens profilbild
Av Trulsamin
#9475598
Fryle skrev:
Trulsamin skrev:
Fryle skrev:
Trulsamin skrev:
Fryle skrev:
Trulsamin skrev:Jag planerar att åka ner :)
Vet du vilken dag?
Har inte bestämt ännu. Jag hoppas på att klara uppkörningen i veckan och då kan jag köra ner vilket vore grymt skönt men det vet jag på onsdag...
Hur har det gått?
Vet inte ännu, idag strejkar min kropp totalt, har så ont att jag inte vet om jag kommer att orka alls :( Skitkropp
Hur har det gått? :heart:
Det gick inget bra alls, min kropp har helt gett upp och strejkar rejält så just nu är allt jobbigt typ :( Skit också! Jag som sett fram emot syfestivalen...
#9478914
Trulsamin skrev:
Fryle skrev:
Trulsamin skrev:
Fryle skrev:Hur gick uppkörningen?
Jag lyckades :D
Härligt! :vågen:
Ja så sjukt sjukt skönt att äntligen ha körkort :vågen:
:grattis: Grattis till körkortet!!!!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?