Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9459773
Juliusdotter skrev:
Sofia-Linnéa skrev::rodna: totalt off topic: varje gång jag ser den här tråden läser jag att någon letar efter testicklar.... :lol:
:rofl:
Nä, några testiklar behöver jag inte.. :lol: :rofl:
#9459798
Ketronya skrev:
Juliusdotter skrev:
Sofia-Linnéa skrev::rodna: totalt off topic: varje gång jag ser den här tråden läser jag att någon letar efter testicklar.... :lol:
:rofl:
Nä, några testiklar behöver jag inte.. :lol: :rofl:
Det fattar väl jag med, det står ju i rubriken att du har hittat. :tumup:
#9459803
Fryle skrev:
Ketronya skrev:
Juliusdotter skrev:
Sofia-Linnéa skrev::rodna: totalt off topic: varje gång jag ser den här tråden läser jag att någon letar efter testicklar.... :lol:
:rofl:
Nä, några testiklar behöver jag inte.. :lol: :rofl:
Det fattar väl jag med, det står ju i rubriken att du har hittat. :tumup:
Hehe, ja, jag har så det räcker nu!! :wink:
#9459889
Juliusdotter skrev:På 1 inch har jag 8,5 maskor. Garnet jag stickade i är Svarta Fårets Frost 50 gr = ca 200 m

Sedan har jag panikstickat ett par sockor till dottern att ha i skridskorna idag. Där kollade jag in video på hur jag skulle plocka upp de vända maskorna, hälen blev jätte fin. I hasten missade jag varv 3 o 4 innan resåren på ena sockan, tycker nästan det blev snyggare, det blev som att de raka panelerna från sockan följde med upp i resåren på ett tydligt sätt. Du ska få bilder på det men nu beger vi oss mot isbanan :)
Tack! Mätte du då på det slätstickade eller det mönstrade?

Där ser man!! Jag testade det fram och tillbaka innan jag bestämde mig för det här, men jag ser jättegärna en bild! :)
#9459897
Ketronya skrev:
Juliusdotter skrev:På 1 inch har jag 8,5 maskor. Garnet jag stickade i är Svarta Fårets Frost 50 gr = ca 200 m

Sedan har jag panikstickat ett par sockor till dottern att ha i skridskorna idag. Där kollade jag in video på hur jag skulle plocka upp de vända maskorna, hälen blev jätte fin. I hasten missade jag varv 3 o 4 innan resåren på ena sockan, tycker nästan det blev snyggare, det blev som att de raka panelerna från sockan följde med upp i resåren på ett tydligt sätt. Du ska få bilder på det men nu beger vi oss mot isbanan :)
Tack! Mätte du då på det slätstickade eller det mönstrade?
Mätt på det slätstickade partiet.
Ang lvergången till resåren så är det mitt tycke och inget andra kanske håller med. Men i det stora hela på foten ser jag ingen nämnvärd skillnad :D
Där ser man!! Jag testade det fram och tillbaka innan jag bestämde mig för det här, men jag ser jättegärna en bild! :)
Suck för telefon surf, mitt inlägg hambade I din text
#9460327
Ketronya skrev:Snyggt Fryle! Älskar färgen! :love:
Tack!
Jag har gjort ett par barnstrumpor (48 m) också, men då gjort 1r, 2a i mönstret för jag tyckte det passade bättre på en mindre strumpa:

Bild
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?