Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9458885
Fryle skrev:Om jag nu ska komma med detaljer så tycker jag att det är märkligt när rad 1 och 2 står specificerade var för sig trots att de är samma när rad 3 är specificerad medan det står att rad 4 är samma som rad 3.

Som sagt, bara en detalj...
Men såklart!!! :lol: Mycket bra detalj att ändra! :tumup:
#9458905
Ketronya skrev:
Fryle skrev:Om jag nu ska komma med detaljer så tycker jag att det är märkligt när rad 1 och 2 står specificerade var för sig trots att de är samma när rad 3 är specificerad medan det står att rad 4 är samma som rad 3.

Som sagt, bara en detalj...
Men såklart!!! :lol: Mycket bra detalj att ändra! :tumup:
Tydligt att det är bra med många ögon, detta reflekterade jag inte över :)
#9458907
Ketronya skrev:Tack så mycket Juliusdotter! Jag kommer ändra dpn och ta bort den extra mönsterrepetitionen. Hälen är klurig, vet inte riktigt hur det ska beskrivas men får tänka på det! Tack igen! :D

Och jättefin färg, visst var det grått? Ska bli kul att se sen!
Japp, blyertsgrå :tumup:
#9458981
Så nu har jag ändrat allt! :)

Vad tycker ni jag ska ha för bild, känner att jag bör fixa en bättre än den nuvarande, eller vad tycker ni?
#9458985
Ketronya skrev:Så nu har jag ändrat allt! :)

Vad tycker ni jag ska ha för bild, känner att jag bör fixa en bättre än den nuvarande, eller vad tycker ni?
Jag gillar bilden, ändra den inte är mitt råd.
#9458986
Fryle skrev:
Ketronya skrev:Så nu har jag ändrat allt! :)

Vad tycker ni jag ska ha för bild, känner att jag bör fixa en bättre än den nuvarande, eller vad tycker ni?
Jag gillar bilden, ändra den inte är mitt råd.
Ok! :) Så du tycker den är tillräckligt tydlig, och kanske framförallt tilltalande? :D
#9458990
Ketronya skrev:
Fryle skrev:
Ketronya skrev:Så nu har jag ändrat allt! :)

Vad tycker ni jag ska ha för bild, känner att jag bör fixa en bättre än den nuvarande, eller vad tycker ni?
Jag gillar bilden, ändra den inte är mitt råd.
Ok! :) Så du tycker den är tillräckligt tydlig, och kanske framförallt tilltalande? :D
Mest tilltalande. :D och tillräckligt tydlig. :tumup:
#9459020
Fryle skrev:
Ketronya skrev:
Fryle skrev:
Ketronya skrev:Så nu har jag ändrat allt! :)

Vad tycker ni jag ska ha för bild, känner att jag bör fixa en bättre än den nuvarande, eller vad tycker ni?
Jag gillar bilden, ändra den inte är mitt råd.
Ok! :) Så du tycker den är tillräckligt tydlig, och kanske framförallt tilltalande? :D
Mest tilltalande. :D och tillräckligt tydlig. :tumup:
Håller med, jag gillar bilden.
#9459032
Men vad underbara ni är! Nu besparade ni mig allt slit med att försöka fånga dagsljus, man, barn och kamera samtidigt. TACK! :D :heart:
#9459079
Fryle skrev:
Ketronya skrev:Åh förresten, vill ni mäta masktätheten?
Absolut! Efter blockning, väl?
Ja, det är väl att föredra. Men innan användning. :wink:
#9459720
På 1 inch har jag 8,5 maskor. Garnet jag stickade i är Svarta Fårets Frost 50 gr = ca 200 m

Sedan har jag panikstickat ett par sockor till dottern att ha i skridskorna idag. Där kollade jag in video på hur jag skulle plocka upp de vända maskorna, hälen blev jätte fin. I hasten missade jag varv 3 o 4 innan resåren på ena sockan, tycker nästan det blev snyggare, det blev som att de raka panelerna från sockan följde med upp i resåren på ett tydligt sätt. Du ska få bilder på det men nu beger vi oss mot isbanan :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?