Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Heydee
#9446743
Saknar man huvan på beco gemini? Såg någon utomlands hade gjort det men trist nog skickar hon inte tiol sverige. Någon som provat sy? Eller klarar man sig utan? Någon som kan hjälpa mig? Jag kan inte sy! :shock:
Användarens profilbild
Av marmite
#9446744
Jag saknade inte luvan. Älskade min Beco Gemini och den var värd sin vikt i guld under tiden vi använde den men det är bra att komma ihåg att den har en begränsad användningsperiod. Vi bytte till Boba (2g men det är ju sittytans bredd som spelar roll) vid 9-10 mån när jag tyckte att barnet inte hade tillräckligt bred sits. Sen fick den vara med igen till vintern eftersom barnet då ändå hade vinteroverall och det var svårt att få till någon bra sits hur som helst. Det var också mycket lättare att knäppa på sig en sele där axelbanden kan korsas bakom ryggen när man har vinterkläder på sig.

Funktionen att bära framåtvänt i gemini har begränsad användning. Det är inte ergonomiskt för barnet (som hänger som i en baddräkt) och det blir tungt för bäraren. Bara så du vet. När mitt barn höll nacke etc tillräckligt stadigt för att bäras framåtvänt i gemini var hon nästan för stor för att det skulle vara bekvämt och då var hon en normal till liten bebis. Tror att den enda sele som går att bära ergonomiskt framåtvänt i är ergo 360.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?