Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elin G
#9445817
Jag måste göra slut på allt mitt garn och jag har flera udda härvor om 100 g styck i olika färger. De räcker ju inte till några jättestora projekt direkt. Jag har redan stickat handledsvärmare. Vad finns det mer för små projekt man kan sticka? Föreslå gärna mönster om det finns :D
Användarens profilbild
Av isbl
#9445825
Bebiskoftor? Du kan ju alltid ge till såna sticka-och-skicka-projekt om du inte har några bebisar i närheten.
Användarens profilbild
Av Fryle
#9445840
Du kanske kan kombinera dem i ett större projekt och bli av med mycket garn på en gång, det brukar jag göra:

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Av Miltonia
#9445887
Trekantssjalar! :tumup:
Ofta räcker 100g, annars funkar det att göra den flerfärgad.

Så här gör jag: Börja längst ned i spetsen. Lägg upp tre maskor, sticka dem räta. Sticka en maska rät, gör en ökning, sticka en rät maska, lyft sista maskan med tråden mot dig. På nästa och kommande varv - sticka första två maskorna räta, gör en ökning, sticka räta maskor fram till en maska är kvar, lyft den med tråden mot dig. Fortsätt tills önskad storlek uppnåtts, maska av. Klart!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?