Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9443320
Nu är det dags för sommarens gör-det-själv-pysselbyte!
Temat blir "färgglad sommar".
Anmäl dig genom att skicka ett PM till mig med namn, adress och eventuella allergier senast den 30/6. Efter anmälningstiden gått ut lottar jag ut din hemliga byteskompis och pm:ar ut adresserna. Sedan pysslar du och skickar ditt alster till din bytis senast 16/8.
Skriv gärna lite här i tråden om dig själv, vad du gillar för färger, material mm.

Alla är välkomna oavsett pysselteknik, om du är nybörjare eller proffs!

Nu kör vi! :vågen:

Edit: 1/7 - nu har alla fått sina byteskompisar, så nu är det bara att börja pyssla! :tumup: :styka: :music:
Senast redigerad av Smultronbarn den ons jul 01, 2015 20:53, redigerad totalt 1 gånger.
#9443472
keah skrev:Ska fundera lite. Det är ju himla roligt med GDS-byten.
:iagree: Det är jätteroligt! :app:
#9443498
Jag tassar för att hitta tillbaka , vill absolut vara med men har för dagen lite fullt upp med midsommarbestyr :tumup:
#9443867
Fryle: Älskar färg! Föredrar naturmaterial. Gillar praktiskt användbara föremål men behöver även väggdekorationer till jobbet.
keah: Färg är härligt, men pastellfärger undanbedes. Praktiska prylar/plagg hellre än prydnadsföremål.
#9443873
Fryle: Älskar färg! Föredrar naturmaterial. Gillar praktiskt användbara föremål men behöver även väggdekorationer till jobbet.
keah: Färg är härligt, men pastellfärger undanbedes. Praktiska prylar/plagg hellre än prydnadsföremål.
Maddemoa: Älskar starka färger! Föredrar också praktiska saker eller plagg.
#9443934
AnKa Älskar färger och mönster. Särskilt förtjust i 60 och 70-tals stil. Inte så förtjust i pastell. Även jag vill gärna få något använderbart men vackert. Tycker mycket om smycken. Är allergisk mot pälsdjur vilket rent praktisk betyder att jag inte tål ren ull eller yllegarn som har fårdoft kvar.
Fryle: Älskar färg! Föredrar naturmaterial. Gillar praktiskt användbara föremål men behöver även väggdekorationer till jobbet.
keah: Färg är härligt, men pastellfärger undanbedes. Praktiska prylar/plagg hellre än prydnadsföremål.
Maddemoa: Älskar starka färger! Föredrar också praktiska saker eller plagg.
#9443996
AnKa Älskar färger och mönster. Särskilt förtjust i 60 och 70-tals stil. Inte så förtjust i pastell. Även jag vill gärna få något använderbart men vackert. Tycker mycket om smycken. Är allergisk mot pälsdjur vilket rent praktisk betyder att jag inte tål ren ull eller yllegarn som har fårdoft kvar.
Fryle: Älskar färg! Föredrar naturmaterial. Gillar praktiskt användbara föremål men behöver även väggdekorationer till jobbet.
keah: Färg är härligt, men pastellfärger undanbedes. Praktiska prylar/plagg hellre än prydnadsföremål.
Kesti: Blir glad för allt. Gärna användbara saker eller något till mitt uterum som inreds med Dalarna- tema i färger och mönster.
Maddemoa: Älskar starka färger! Föredrar också praktiska saker eller plagg.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?