Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9451782
Förlåt förlåt kära mottagare! :oops: Paketet till dig har inte kommit iväg ännu. Barnen blev sjuka och Lillan fick feber=omöjligt att pyssla vid symaskinen. Men nu mår alla bättre, så imorn åker paketet på posten! (Ska försöka lägga i nåt litet extra.)

Det är blått, grönt, tyg, fickor och knäppning. :wink: (sneakpeak fast med ord, hihi).

Nu ska jag sy klart sista sömmen, klippa trådarna och lägga i påsen! :tumup:
#9451821
Kesti skrev:Tack okänd pysslare för halsband med tofs, en batikfärgad kasse och en batikfärgad top. :D .

Bilder har jag inga men ska försöka fixa. :tumup:
Det var från mig.

Tycker verkligen att det här var ett roligt byte. Jag tolkade temat bokstavligt och lekte med färger. Jag provade en för mig helt ny teknink och det var jättekul. Som julafton när man öppnade paketen för att se hur det blev.

Halsbandet fick följa med som en liten bonuspresent. Hoppas att allt du uppskattar det.

Jag har bilder som jag kan lägga upp.
#9452519
AnKa skrev:
Kesti skrev:Tack okänd pysslare för halsband med tofs, en batikfärgad kasse och en batikfärgad top. :D .

Bilder har jag inga men ska försöka fixa. :tumup:
Det var från mig.

Tycker verkligen att det här var ett roligt byte. Jag tolkade temat bokstavligt och lekte med färger. Jag provade en för mig helt ny teknink och det var jättekul. Som julafton när man öppnade paketen för att se hur det blev.

Halsbandet fick följa med som en liten bonuspresent. Hoppas att allt du uppskattar det.

Jag har bilder som jag kan lägga upp.
Lägg gärna upp bild! Halsbandet har barnen tagit, det är väldigt uppskattat. Visst är det kul med batik :vågen: .
#9452538
Kesti skrev:
AnKa skrev:
Kesti skrev:Tack okänd pysslare för halsband med tofs, en batikfärgad kasse och en batikfärgad top. :D .

Bilder har jag inga men ska försöka fixa. :tumup:
Det var från mig.

Tycker verkligen att det här var ett roligt byte. Jag tolkade temat bokstavligt och lekte med färger. Jag provade en för mig helt ny teknink och det var jättekul. Som julafton när man öppnade paketen för att se hur det blev.

Halsbandet fick följa med som en liten bonuspresent. Hoppas att allt du uppskattar det.

Jag har bilder som jag kan lägga upp.
Lägg gärna upp bild! Halsbandet har barnen tagit, det är väldigt uppskattat. Visst är det kul med batik :vågen: .
Ska fixa bilder . Önskar att sb var lika smidigt som fb när fet gäller bilder
#9453276
Maddemoa skrev:Hoppades på paket idag men bara reklam i lådan :(
Men snälla nån. Snart har det gått en månad sedan det förlängda sista skicka datumet.

Hoppas verkligen att du snart får post!
#9453315
Fryle skrev:
Maddemoa skrev:Hoppades på paket idag men bara reklam i lådan :(
Men snälla nån. Snart har det gått en månad sedan det förlängda sista skicka datumet.

Hoppas verkligen att du snart får post!
:(
det verkar ju ha blivit lagt på lådan för ett par veckor sedan efter vad Smultronbarn skrivit här? Hoppas inte posten strulat bort det!
#9453381
isbl skrev:
Fryle skrev:
Maddemoa skrev:Hoppades på paket idag men bara reklam i lådan :(
Men snälla nån. Snart har det gått en månad sedan det förlängda sista skicka datumet.

Hoppas verkligen att du snart får post!
:(
det verkar ju ha blivit lagt på lådan för ett par veckor sedan efter vad Smultronbarn skrivit här? Hoppas inte posten strulat bort det!
Borde vara smultronbarn som ska skicka till mig väl? Skickar henne ett pm.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?