Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av carolinqua
#9442161
Ville bara tipsa om att jag lärde mig göra en tamburin av kapsyler och en mjölkkartong.
Receptet finns på min blogg här http://www.denandraresan.com/2015/06/ku ... skrap.html

Trevlig pysslande!

Bild
Användarens profilbild
Av zink
#9442602
Fråga, var har du hittat silvertejp/gaffatejp/vävtejp i kul färger? :D Har bara sett just silver och svart.
Användarens profilbild
Av zink
#9442799
Andelle skrev:
zink skrev:Fråga, var har du hittat silvertejp/gaffatejp/vävtejp i kul färger? :D Har bara sett just silver och svart.
Jag har köpt på TGR.
Vad är TGR? :hmm:

Jomenvänta nu, finns det en butik längs Drottninggatan? Eller var det i Ystad längs gågatan där? :Hahaa: Jag har svårt att skilja på dem eh... Men jag minns att de jag gick med sa att det var nån kedja med färgglada billiga grejer typ...

Får kolla efter köphjälp hos släkten i Malmö då :-)
#9443070
zink skrev:
Andelle skrev:
zink skrev:Fråga, var har du hittat silvertejp/gaffatejp/vävtejp i kul färger? :D Har bara sett just silver och svart.
Jag har köpt på TGR.
Vad är TGR? :hmm:

Jomenvänta nu, finns det en butik längs Drottninggatan? Eller var det i Ystad längs gågatan där? :Hahaa: Jag har svårt att skilja på dem eh... Men jag minns att de jag gick med sa att det var nån kedja med färgglada billiga grejer typ...

Får kolla efter köphjälp hos släkten i Malmö då :-)
http://www.tgr-stores.se

Men nordligaste butiken finns i Sundsvall så köphjälp i Malmö är nog lättare. Välsorterade kontors- och pappersbutiker kan ha också.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?