Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9437137
Är det någon som känner sig sugen att teststicka mitt nya mönster? Det är på engelska och jag skulle bli väldigt glad om någon vill teststicka det innan jag lägger upp det på Ravelry. :D
Bilagor
image.jpeg
image.jpeg (306.4 KiB) Visad 6950 gånger
Senast redigerad av Ketronya den tis maj 31, 2016 19:10, redigerad totalt 2 gång.
#9437178
Fryle skrev:Hm, funderar på om jag vågar.
Hur snart ska det vara klart?
Och är höger och vänster lika, så det räcker med att jag hinner en i tid?
#9437189
Fryle skrev:
Fryle skrev:Hm, funderar på om jag vågar.
Hur snart ska det vara klart?
Och är höger och vänster lika, så det räcker med att jag hinner en i tid?
:iagree: Jag är glad amatör stickar lååångsamt men om du har tid att vänta så kan jag behöva ett pendlarprojekt min 10-stitch-blanket är lite otymplig att släpa på.
#9437200
Det är ingen tidspress och vänster och höger är samma. :)

Måste fixa till kabeldiagrammet i datorn innan jag kan skicka ut det bara... :wink:
#9437213
Ketronya skrev:Det är ingen tidspress och vänster och höger är samma. :)

Måste fixa till kabeldiagrammet i datorn innan jag kan skicka ut det bara... :wink:
Hm, diagram fixar jag inte :oops: . Är det beskrivande text också (typ "sätt två maskor på flätsticka framför arbetet")?
#9437215
Fryle skrev:
Ketronya skrev:Det är ingen tidspress och vänster och höger är samma. :)

Måste fixa till kabeldiagrammet i datorn innan jag kan skicka ut det bara... :wink:
Hm, diagram fixar jag inte :oops: . Är det beskrivande text också (typ "sätt två maskor på flätsticka framför arbetet")?
Ja, alltså det är diagram för flätpartiet, men det är väldigt enkelt och är ju utskrivet vad som är vad. Det är bara räta och aviga och sedan flätstickan då och då. Tror inte det blir några problem!
#9437217
Elin G skrev:Snygga! Vad är det för garn man ska använda?
Tunt sockgarn, ca 420m per 100g, stickor 2.5. :)
#9437218
Angående diagram så kan jag ju faktiskt skriva ut exakt också, det är ingen dum idé.
#9437222
isbl skrev:Åh, nu blev jag riktigt sugen... Hur mkt garn krävs? Tror tyvärr inte jag har något lämpligt i stashen, annars hade jag ställt upp direkt!
Det går åt ca 100g beroende på fotstorlek! :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?