Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9484394
Om man aldrig stickat sockor och är så där halvbra på mönsterstickning - klarar man dessa då?
De är ju så fina så jag skulle vilja kunna sticka ett par tänker jag. :loving:
#9484485
Smultronbarn skrev:Om man aldrig stickat sockor och är så där halvbra på mönsterstickning - klarar man dessa då?
De är ju så fina så jag skulle vilja kunna sticka ett par tänker jag. :loving:
Vad roligt att du vill sticka! :D
Det är svårt att svara på tycker jag för jag är ju partisk eftersom jag skrivit mönstret så jag tycker det är väldigt enkelt. Men jag tror att det inte borde vara några problem, det är väldigt tydligt beskrivet. Vad tror ni andra som stickat?
#9485467
Ketronya skrev:
Smultronbarn skrev:Om man aldrig stickat sockor och är så där halvbra på mönsterstickning - klarar man dessa då?
De är ju så fina så jag skulle vilja kunna sticka ett par tänker jag. :loving:
Vad roligt att du vill sticka! :D
Det är svårt att svara på tycker jag för jag är ju partisk eftersom jag skrivit mönstret så jag tycker det är väldigt enkelt. Men jag tror att det inte borde vara några problem, det är väldigt tydligt beskrivet. Vad tror ni andra som stickat?
Om du stickat efter mönster förr tror jag det inte borde vara några större svårigheter, testa är ju enklaste sättet att veta :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?