Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9447596
Fint!

Jag använder mina 45 år gamla babyfiltar dagligen. Eller snarare nattligen. För det är filtar men de är i bomullsflanell med olika bebismotiv på i pasteller. Jag har en som en ögonbindel över ögonen när jag ska sova, perfekt storlek och gosigt mjuka :tumup:

Flera bebisgrejer här som funkat för en hel del olika grejer långt efter att bebistiden är över!
#9447929
zink skrev:
Flera bebisgrejer här som funkat för en hel del olika grejer långt efter att bebistiden är över!
:iagree:


Jag fick några nystan av grönt bomullsgarn, så nu försöker jag mig på att virka gallerfilt. Men kanterna blir lite ojämna, vad kan jag göra för att undvika det? :hmm:

Funderade också på att köpa en vävd yllefilt, eller borde jag sticka en själv? (garn har jag ju tänker jag, och pengar är det ondare om just nu).
#9448210
Smultronbarn skrev:
zink skrev:
Flera bebisgrejer här som funkat för en hel del olika grejer långt efter att bebistiden är över!
:iagree:


Jag fick några nystan av grönt bomullsgarn, så nu försöker jag mig på att virka gallerfilt. Men kanterna blir lite ojämna, vad kan jag göra för att undvika det? :hmm:

Funderade också på att köpa en vävd yllefilt, eller borde jag sticka en själv? (garn har jag ju tänker jag, och pengar är det ondare om just nu).
Mina kanter blir också lite ojämna men jag tänkte virka på en kant och hoppas att det blir bra då...
#9448219
En bebisfilt i ull tycker jag har flera användningsområden under många år. :tumup:

Till mina kusinbarn har jag stickat i alpacka eller merino på stickor 3.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?