Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9434302
Jag kommer tyvärr inte hinna posta i tid. :oops:
Min planering har spruckit pga sjuka barn och arbetade make (jag är således ensam med de sjuka barnen).
Imorgon är inte den affär jag vill besöka öppen och måndag tillbringar jag på sjukhuset med lillbarnet så på tisdag räknar jag med att kunna skicka.
Så en av er får vänta lite extra på sitt paket.
#9434310
Jag väntar på mina saker som jag ska skicka så jag kommer tyvärr inte heller kunna skicka förrän nästa vecka. Ber om ursäkt till min mottagare. :heart:
#9436108
:oops: Förlåt förlåt förlåt! Jag hade helt och hållet förträngt det här bytet, jag har pluggat som en tok med stort prov på fredag och muntlig tentamen på nästa onsdag och det har varit det enda i mitt huvudet... Sen fick jag ett helt underbart paket från Miltonia idag och det jag kom det här bytet! :oops: Jag har åtminstone garn hemma som jag hoppas att min mottagare ska tycka om, så ska jag handla te och choklad idag när jag är till stan och skickar ikväll!
#9436208
Snurrfian skrev::oops: Förlåt förlåt förlåt! Jag hade helt och hållet förträngt det här bytet, jag har pluggat som en tok med stort prov på fredag och muntlig tentamen på nästa onsdag och det har varit det enda i mitt huvudet... Sen fick jag ett helt underbart paket från Miltonia idag och det jag kom det här bytet! :oops: Jag har åtminstone garn hemma som jag hoppas att min mottagare ska tycka om, så ska jag handla te och choklad idag när jag är till stan och skickar ikväll!
Så blir det ibland. :heart:

Vad kul att paketet till dig kommit fram och att du verkar gilla det! :)
#9436385
Jag har fått ett fint melerat garn i blått, vitt och brunt, gott darjeling te och god fruktig choklad från Keah. :D

Detta är mitt första byte jag är med i någonsin, så jag har inte lämnat så mycket till ledtrådar till min mottagare vem jag är. Fast det gjorde jag ju precis. :)
#9436575
Jag fick ett fint litet paket från Smultronbarn häromdagen 8) Teet har jag inte smakat på än eftersom jag är täppt i näsan och vill kunna smaka det ordentligt när jag väl prövar.

Till min mottagare, det har varit ett problem med leveransen av chokladen jag beställde och dom kommer därför skicka om den så den kommer inte förrän nästa vecka, funderar på om jag ska skicka det jag har eller om jag ska vänta till chokladen kommer. Du vet vem du är, du kan väl pma om du vill att jag ska skicka det jag har eller vänta? Om jag inte får något pm så väntar jag. Ber om ursäkt att det tar så väldigt lång tid :( :oops:
#9436910
Åh vad bra att mitt paket kommit fram! :D Krya på dig! :heart:

Jag fick också paket, tror det kom i slutet av förra veckan. (Förlåt att jag inte sagt till förrän nu). Jag fick god mörk choklad i olika varianter, champange/gräddthe (som jag inte hunnit smaka ännu), och ett fint blått "air"-garn.
Tack så mycket du "okända välgörare"! :vågen: :loving: :app:
#9437846
Idag har jag hämtat mitt paket! :)
Tack snälla Eyia för jättefina och roliga grejer! :heart:
Chokladen och teerna tänkte jag provsmaka till ESC-semifinalen i kväll. :mums: Och garnet vill jag börja sticka med direkt! Härlig grön färg! :tumup:
Den extra Bamse-tidningen blev succé hos båda barnen.
Användarens profilbild
Av Fryle
#9437848
Fryle skrev:Tassar för att se vad ni byter, själv har jag för mycket av allt.
Det hade jag ju inget för, här är ju inte en enda bild. :? :lol:
#9437888
Miltonia skrev:Idag har jag hämtat mitt paket! :)
Tack snälla Eyia för jättefina och roliga grejer! :heart:
Chokladen och teerna tänkte jag provsmaka till ESC-semifinalen i kväll. :mums: Och garnet vill jag börja sticka med direkt! Härlig grön färg! :tumup:
Den extra Bamse-tidningen blev succé hos båda barnen.
Åh vad glad jag blir! :D Du får uppdatera med hur det smakade, var lite sugen på att testa det vita teet själv. :tumup:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?