Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
#9432390
Snurrfian skrev:
Smultronbarn skrev:Här finns bilder och beskrivning på det jag gjort. Lägger inte in här, innan mottagaren fått tänker jag. :wink: mmm-camy.blogspot.se/2015/04/kasetteband-och-symote.html
:app: Det var till mig! :love: Jag kikade i morse och tänkte vilken fin väska och så fick jag den på posten idag! :app: :heart: Tusen tack smultronbarn! Jag har en rejäl trädgård så solrosfröna kommer väl till pass! Speciellt eftersom jag har känt mig lite less på hela trädgårdsgrejen ett tag just nu när det har varit motigt... Mitt växthus är trasigt eftersom en stor tall bestämde sig för att ramla över det och nästan alla min lökar är uppätna av sorkeländena... Så lite solrosor skiner upp och gör att det känns lite kul att sätta igång och så! :D
Åh vad roligt att du gillade både väskan och fröna! :D Och att du har en trädgård de passar i. :tumup: Precis när jag skickat dem läste jag en reklamgrej om att det tydligen är solrosens år i år dessutom, hihi.
Användarens profilbild
Av isbl
#9433267
Känner mig lite otålig i väntan på rapport och hoppas verkligen att mitt skickade paket inte försvunnit :(
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#9433442
isbl skrev:Känner mig lite otålig i väntan på rapport och hoppas verkligen att mitt skickade paket inte försvunnit :(
:hello:
Ingen fara - det kom fram som det skulle! Det är bara det att jag först inte var hemma och sen inte har haft så mkt datortid (och blir knasig av att surfa sjalbarn i telefonen... :oops: )

Tack isbl för halstub/sjal och det blommiga nyckelbandet! :vågen:

Nyckelbandet fick genast ta hand om mina bil-och hemnycklar! :tumup:
Användarens profilbild
Av isbl
#9433448
CrazyMagpie skrev:
isbl skrev:Känner mig lite otålig i väntan på rapport och hoppas verkligen att mitt skickade paket inte försvunnit :(
:hello:
Ingen fara - det kom fram som det skulle! Det är bara det att jag först inte var hemma och sen inte har haft så mkt datortid (och blir knasig av att surfa sjalbarn i telefonen... :oops: )

Tack isbl för halstub/sjal och det blommiga nyckelbandet! :vågen:

Nyckelbandet fick genast ta hand om mina bil-och hemnycklar! :tumup:
:vågen:
Användarens profilbild
Av Fryle
#9434069
Juliusdotter skrev:Har alla byten kommit fram nu. Så roligt med detta tema, det blev en stor variation. :vågen: :app:
Jag har inte fått. Säkert väntar någon mer. Kan inte alla uppdatera listan?
Av Smultronbarn
#9434157
Här är listan! Stämmer det som står nu?

AnKa:

CrazyMagpie:

Fryle: Skickat

isbl: fått & skickat

Snurrfian: skickat

camsch: Skickat & Fått

juliusdotter: Skickat & Fått

Smultronbarn: Skickat & Fått
Användarens profilbild
Av camsch
#9434204
AnKa vet jag har fått också, för det var jag som skickade :)

AnKa: Fått

CrazyMagpie:

Fryle: Skickat

isbl: fått & skickat

Snurrfian: skickat

camsch: Skickat & Fått

juliusdotter: Skickat & Fått

Smultronbarn: Skickat & Fått
Användarens profilbild
Av Fryle
#9435099
AnKa: Fått

CrazyMagpie: Fått

Fryle: Skickat

isbl: fått & skickat

Snurrfian: skickat Fått

camsch: Skickat & Fått

juliusdotter: Skickat & Fått

Smultronbarn: Skickat & Fått

I tråden läser jag mig till att Crazy Magpie och Snurrfian har fått.

Då är det bara jag som är utan.
Användarens profilbild
Av camsch
#9435219
Fryle skrev:AnKa: Fått

CrazyMagpie: Fått

Fryle: Skickat

isbl: fått & skickat

Snurrfian: skickat Fått

camsch: Skickat & Fått

juliusdotter: Skickat & Fått

Smultronbarn: Skickat & Fått

I tråden läser jag mig till att Crazy Magpie och Snurrfian har fått.

Då är det bara jag som är utan.
Känns inte bra, fina du :klappar:
Kan inte du pm:a mig din adress? Jag har en sak som också passar in i temat (gjort av gissa vad :wink: ) som jag väldigt gärna skickar :heart:
Användarens profilbild
Av Fryle
#9435222
Jag vet ju vem som ska skicka till mig och hon har aviserat försening, så jag utgår från att det kommer ett paket till mig snart.
Användarens profilbild
Av Fryle
#9435584
Jag har fått ett paket värt att vänta på! :vågen:
Bild
Bild

En ask med teer som jag ta med till jobbet, för där dricker jag mest te. Asken kommer sedan att vara förvaring för saker jag har som "undervisningsmaterial" på jobbet, som tex menskoppar, östrogenringar och min virkade livmoder. Jag var senast i tisdags på loppis för att hitta en passande ask till detta.

Och så ett bokmärke som kommer att ersätta det Ica-kvitto som nu tjänstgör som detta.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?