Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Poppy
#19524
Jag snubblade över den här sidan http://www.kiddiesgames.com/jacketinserts/ . Där finns en beskrivning på hur man kan göra om sin vanliga jacka till bärjacka. Funkar även för gravidmagar. Ganska smart konstruktion tyckte jag det såg ut som. Kanske lite fel säsong, fast bor man i Sverige händer det ju att man använder jacka även sommartid javascript:emoticon(':)'). Kanske man kan göra till regnjackan???
Användarens profilbild
Av nilla
#19551
Jag har sett den tidigare och har redan två dragkedjor inhandlade till min sommar/höstjacka. Men jag har haft svårt att hitta lite tunnare gummiband här i umeå, vet du var de kan finnas? Något tips på en välsorterad tygaffär?!
/pernilla
Av Poppy
#19644
Nä, jag tycker det är svårt med tygaffärer här. Det ska visst finnas en i Holmsund. Vet du om den är bra? Annars blir det oftast Ohlssons tycker jag. Men, jag har tänkt beställa från Stoff och stil. Dom har rund resår i 4 färger iallafall (svart, vit, khaki och grå). Jag kan ju beställa om du vill. Den är 2mm och kostar 18.95 för 3 m. Kommer nog skicka in en beställning i helgen. Dom har ganska bra snörändar, snörstoppar också.
Användarens profilbild
Av nilla
#19840
Jättegärna! Jag vill ha svart, tre meter blir bra! Jag tror att jag passar på och beställa tre meter grå också. Går det bra att få betalt på nästa sjalträff?? Isåfall är det väl inte om så länge, om nu vädret håller i sig...
/pernilla
Användarens profilbild
Av Cinnamon
#19844
Ingen välsorterad tygaffär, men jag såg rund resår på Jysk idag. Också 3 m, det stod inte hur tjocka de var men typ 2 mm skulle jag gissa på.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?