Aktuellt datum och tid: lör jan 23, 2021 20:52
Moderatorer: krakri, God_cares, Hell Cat, Asia
SCSI skrev:Själv har jag två halvstickade strumpor (av olika modell), en halvklar vante, en patentstickning som troligen kommer bli en tröja lagom till patentstickat blir på mode nästa gång och en kofta som aldrig blir klar. Det är roligt att gå in här och se att andra färdigställer saker iaf!
Sanna81 skrev:SCSI skrev:Själv har jag två halvstickade strumpor (av olika modell), en halvklar vante, en patentstickning som troligen kommer bli en tröja lagom till patentstickat blir på mode nästa gång och en kofta som aldrig blir klar. Det är roligt att gå in här och se att andra färdigställer saker iaf!
Själv väntar jag fortfarande på att bebisfilten jag stickade innan Selma föddes ska börja maska av sig själv, för det är bara det som är kvar. Fast nu har vi inte jättestort behov av en stickad bomullsfilt i och för sig
Jos skrev:
Kom du bara av dig, eller tycker du det är svårt att maska av?
Sanna81 skrev:Så fin Jos! Och Fryles regnbågsstrumpor
Jos skrev:Stickningar har jag bara en pågående, men korsstygnsbroderier har jag flera stycken på gång. Jag har knappt ägnat mig åt broderi de senaste tio åren eller så, men har fortfarande nån slags ambition att iaf två av dem ska bli färdiga.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 11 gäster