Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SCSI
#9552169
I väskan idag (måndag = möten) ligger ett par yogastrumpor och ett par mamelucker. Jag blev inte helt nöjd med första paret så jag ska modda mönstret lite... (läs sticka på känsla utifrån det första paret) sen ligger det ju lite ufon hemma men de stickar jag ju inte på just nu...
Användarens profilbild
Av MuuM
#9552218
Idag sa en tjej på rehab: Inger, du ser så god ut idag! Du ser ut som en dammsugare!

Jag hade min Luna, som Ponyo gjort mönster och färgat garn till, på mig. Bruna byxor, gulgrön tröja och brunt hår. Gott! :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Fryle
#9552220
MuuM skrev:Idag sa en tjej på rehab: Inger, du ser så god ut idag! Du ser ut som en dammsugare!

Jag hade min Luna, som Ponyo gjort mönster och färgat garn till, på mig. Bruna byxor, gulgrön tröja och brunt hår. Gott! :Hahaa:
:lol:
Användarens profilbild
Av SCSI
#9552223
MuuM skrev:Idag sa en tjej på rehab: Inger, du ser så god ut idag! Du ser ut som en dammsugare!

Jag hade min Luna, som Ponyo gjort mönster och färgat garn till, på mig. Bruna byxor, gulgrön tröja och brunt hår. Gott! :Hahaa:
Mums!
#9552346
MuuM skrev:Idag sa en tjej på rehab: Inger, du ser så god ut idag! Du ser ut som en dammsugare!

Jag hade min Luna, som Ponyo gjort mönster och färgat garn till, på mig. Bruna byxor, gulgrön tröja och brunt hår. Gott! :Hahaa:
:lol: :loving: Tog ett tag innan jag fattade, tror min förkylning har satt sig på tankeförmågan, tänkte på en dammsugare man städar med. :lol:
#9552347
Emma-Lisa skrev:
MuuM skrev:Idag sa en tjej på rehab: Inger, du ser så god ut idag! Du ser ut som en dammsugare!

Jag hade min Luna, som Ponyo gjort mönster och färgat garn till, på mig. Bruna byxor, gulgrön tröja och brunt hår. Gott! :Hahaa:
:lol: :loving: Tog ett tag innan jag fattade, tror min förkylning har satt sig på tankeförmågan, tänkte på en dammsugare man städar med. :lol:
:lol:
#9552811
Jag har ingen stickning igång just nu, håller på att broderar en julkalender från Clara Weaver som jag gärna vill få klart.
Men jag har några saker jag skulle vilja sticka, bland annat så funderar jag på att sticka ett par ankelsockar, har så svårt att hitta några som sitter kvar bra på foten efter ett par tvättar.
Är det någon av er som stickat ankelsockar?
#9552812
CAKirre skrev:Jag har ingen stickning igång just nu, håller på att broderar en julkalender från Clara Weaver som jag gärna vill få klart.
Men jag har några saker jag skulle vilja sticka, bland annat så funderar jag på att sticka ett par ankelsockar, har så svårt att hitta några som sitter kvar bra på foten efter ett par tvättar.
Är det någon av er som stickat ankelsockar?
Maja Karlsson hade precis släppt ett par nya på Järbo såg jag, jag har inte stickat dem, men de såg söta ut.
Användarens profilbild
Av Fryle
#9552815
Emma-Lisa skrev:Är nästan klar med den här sjalen nu: https://www.ravelry.com/patterns/library/wingspan-3
Men jag är inte nöjd med garnet. Mitt garn blir spräckligt i färgskiftningarna. Nån som har tips på något fint garn som skiftar färg på ett fint mjukt sätt? Liknande det som används i sjalen på ravelry.
Zauberball?
#9552818
Fryle skrev:
Emma-Lisa skrev:Är nästan klar med den här sjalen nu: https://www.ravelry.com/patterns/library/wingspan-3
Men jag är inte nöjd med garnet. Mitt garn blir spräckligt i färgskiftningarna. Nån som har tips på något fint garn som skiftar färg på ett fint mjukt sätt? Liknande det som används i sjalen på ravelry.
Zauberball?
Tror det har för korta avsnitt av varje färg. Mvh /kräsen :oops:
  • 1
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 198

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?