Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zink
#9214336
Make broderier not bryderier :rock:
Användarens profilbild
Av zink
#9214352
Vilka fina fria folkliga broderier :vågen:
Av tjoffsann
#9260775
Tass!
Har precis lämnat det senaste broderiet på förskolan, och glömde ta kort på kudden innan :roll: Ska försöka ta kort när jag hämtar nån gång :tumup:
Av tjoffsann
#9272318
tjoffsann skrev:Tass!
Har precis lämnat det senaste broderiet på förskolan, och glömde ta kort på kudden innan :roll: Ska försöka ta kort när jag hämtar nån gång :tumup:
Här är dotterns förskolekudde :tumup:

Bild
Användarens profilbild
Av Limpo
#9272793
tjoffsann skrev:
tjoffsann skrev:Tass!
Har precis lämnat det senaste broderiet på förskolan, och glömde ta kort på kudden innan :roll: Ska försöka ta kort när jag hämtar nån gång :tumup:
Här är dotterns förskolekudde :tumup:

Bild
Hjälp vad snyggt, och påhittigt! Har du kommit på bokstäverna själv eller är det från mönster?
Av tjoffsann
#9272806
Limpo skrev:
tjoffsann skrev:
tjoffsann skrev:Tass!
Har precis lämnat det senaste broderiet på förskolan, och glömde ta kort på kudden innan :roll: Ska försöka ta kort när jag hämtar nån gång :tumup:
Här är dotterns förskolekudde :tumup:

Bild
Hjälp vad snyggt, och påhittigt! Har du kommit på bokstäverna själv eller är det från mönster?
Tack! De är egendesignade :wink:
Användarens profilbild
Av Faegis
#9272829
tjoffsann skrev:
tjoffsann skrev:Tass!
Har precis lämnat det senaste broderiet på förskolan, och glömde ta kort på kudden innan :roll: Ska försöka ta kort när jag hämtar nån gång :tumup:
Här är dotterns förskolekudde :tumup:

Bild
Å!!!!! :app: :love: :vågen:
Användarens profilbild
Av Fryle
#9273025
Otroligt snyggt, tjoffsann! :tumup:
Av tjoffsann
#9273561
Tack alla :rodna:
Blev nöjd själv med och håller tummarna att det inte slits bort innan förskoletiden är över (är sytt med dubbel sytråd)
Av Jos
#9475768
Puffar upp den här tråden med att citera mig själv ur bortskänkestråden:
Jos skrev:Jag har ett broderipaket som jag fick för länge sedan och aldrig kommer att sy. Det är alltså opåbörjat, men öppnat och tyget är delat. Mot frakt eller avhämtas i Uppsala.

http://forumbilder.se/F97OM/image
Jag gillat visserligen att brodera, men just dessa saker lockar inte.
Av Smultronbarn
#9478240
Nån mer som läst senaste numret av tidningen Hemslöjd (2/16) som delvis handlade om broderi?

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?