Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thesten
#8996855
Tror att man tjänar på att göra större beställningar, kan kanske vara värt att samköpa? :)
Ser att jag har en del rabatter på priserna när jag loggar in i webbshopen efter min senaste beställning, jämfört med ordinarie priser. Vid samköp blir man ju även fler som delar på frakten till Sverige (tänk bara på frakten inom Sverige också, om du bor på annan ort, handlar på faktura så en fakturaavgift tillkommer också).
Givetvis är du då bara med och betalar frakt och avgift för dina egna varor (går ju lätt att räkna ut).

Jag bor i Södertälje och det går bra att hämta upp hos mej, eller så kan jag eventuellt möta upp vid sthlms central (är höggravid så jag vet inte hur länge det går), eller skicka vidare via schenker/posten mot deras fraktkostnad. Varannan helg åker min man till Märsta och hämtar barn så där finns också möjlighet att möta upp på stationen. Tror även svärmor i Vaxholm skulle kunna lämna ut om någon vill hämta där.

Har beställt en gång och lär fortsätta beställa ibland, det finns några saker jag skulle vilja ha nu så jag funderar på att lägga en beställning snart. Fraktkostnader varierar lite beronde på hur mkt man beställer.

(Kommer nog att kunna hämta upp hos släkten i Tammerfors i Finland om vi åker dit på semester och beställer något då, men det är inte aktuellt just nu när vi ska ha bebis snart).
Hursomhelst -hör av er om intresse finns :wink: .
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?