Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solängel
#8960548
Visst behövs det en sån med? :D

Här är allt inom tovning välkommet, om det så är våttovat, nåltovat eller stickat/virkat och sedan kört i maskin.

Tips, idéer och inspiration. Fyll på!
Användarens profilbild
Av solängel
#8960550
Själv står jag och tovar för brinnande livet just nu, men jag har inga bilder ännu. Kommer.

Grytunderlägg, sittunderlägg, bollar och nåldynor kommer det att bli.
Användarens profilbild
Av SCSI
#8960579
Åh, tass tass - jag har inte tovat på länge men igår letade jag upp mitt gamla tovade amningshalsband och J har hittat en tovad boll hemma som är en populär leksak. Bästa inomhusbollen helt klart!
Användarens profilbild
Av HPe
#8960590
Har en stor påse ull hemma men kommer mej inte för att göra nåt med det... Drömmen är tovade tofflor. :loving:
Användarens profilbild
Av Fryle
#8960881
Det var länge sedan jag tovade, och jag gick en gång i tiden en helgkurs för (tyvärr bortgågna) Yvonne Bävman. Se hennes alster (googla gärna på henne):
Bild
Användarens profilbild
Av tweed
#8961066
Tass :D
Glis och jag har planer på att tova dynor med lösa lockar när hennes föräldrars får är klippta.
Användarens profilbild
Av millla
#8961075
Jag måste tassa här i hopp om att inspirationen får mig att ta tag i den där stora kassen med ull som jag fick med mig hem från Gotland i somras....
Användarens profilbild
Av HPe
#8961895
Å vad mycket fina grejer! :love:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
#8962144
Jag har precis stickat färdigt en mössa som är både lite för hög och lite för vid - men jag tror inte jag törs köra den i maskin.

Jag försökte gnugga den med vatten som jag haft såpa i, för att tova ihop den för hand - men jag tyckte att om något så blev den bara större. Hade jag för mycket vatten, månne? Jag hade alltså så mycket vatten att det var som att tvätta.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?