Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ally
#17668
Hittade idag ett blått camo-färgat canvastyg. Tyvärr tror jag det blir för kraftigt att sy ringsjal av :( . Finns det inte några ringar som är lite större?
Var köpa isåfall?
Eller något tips hur jag skall lyckas. Tänkte sy ungefär som Ringo är sydd.
Eller skall jag göra något annat av det?
Hittade grönt camo-tyg som egentligen var mer lämpat, men så blev jag övertalad av sambon att ta det blå :x . (Han har gröna kläder i jobbet :roll: )
Användarens profilbild
Av Tabby
#17672
Du kan beställa härifrån. www.slingrings.com

Om du är sugen på att köpa därifrån kan vi kanske betala frakt tillsammans? SKulle behöva köpa lite ringar....:-)Det blir billigare även om man i värsta fall skulle åka på tullavg.
Av gocka
#17706
...jättestora ringar på Bauhaus åt mig. Det är i rostfritt och kan öppnas. Jag kommer ihåg att "gympabanden" satt på en sådan när jag gick i skolan, dvs, de banden som man delades in i lag med. Vaktmästarring tror jag den kallas eftersom de andvänds om man beöver samla stora mängder nycklar.

Jag vet inte hur hållbara de är, men jag tror nog att de håller till en ringsjal. Fördelen med dem är att man kan ta bort dem vid tvätt om inte inte vill ha en mass metall skramla rnt i tvättmaskinen.

Mina ringar är tio cm i diameter och jag har inte använt dem ännu :oops: . De kostade lite drygt tio kr styck och liknande borde finnas i vilken järnafär eller byggvaruhandel som helst.
Användarens profilbild
Av Anso
#17716
Tror att Stellaris får in större om ett tag om jag inte har fel.
Användarens profilbild
Av Bella
#19042
Största ringarna från slingrings är jääääättestora. Jag har sytt en ringsjal i tyget Lenda från IKEA, och det känns riktigt grovt, nästan lite som indisk bomull. (tinaw har sytt en sele i det tyget, finns på bild någon stans här). Jag kom fram till att ringarna i strl L var för stora, och valde att använda ringar i strl M. Lenda-tyget känns grövre än tyget i Ringon, om du vet hur det är.
Användarens profilbild
Av Ally
#19114
Köpte ett par ringar av Fiffi75 storlek större. Men kom på att jag ska göra annat av tyget. Så jag sydde om min jeansringsjal en tredje gång och blev ännu mer nöjd med större ringar i den.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?