[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 17152
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
letar vattensjal-tyg - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
#17172
Hej!
Jag har sett på Tygverket, S:t Paulsgatan i S-holm. Fråga efter något som liknar tyg till hockeytröjor.
t. 714 99 11
Användarens profilbild
Av johanna
#17178
Jag har ett prov hemma av det här tyget. Jag vet inte om det är för stretchigt, men jag tror inte det. Det kostar ju inte många kronor, men om du vill kan vi dela på en tvåmeterslängd.

Jag funderar nu på att strunta i ringarna och bara ha det som kortsjal - borde nästan bli ännu bättre. Eller en pouch, kanske?
Användarens profilbild
Av johanna
#17392
Cayenne skrev:detta tyg har jag beställt. Mannen är just o hämtar paketet. Det är nog samma som Johanna hade hittat.
Nej, jag tror inte det - det jag har hittat (och beställt :D) är tyngre.
Användarens profilbild
Av Cayenne
#17401
Johanna: Så sant, det tittade jag inte på *fniss*
Användarens profilbild
Av Sara P. H.
#20513
Hej!

Hur gick det med sjaltillverkningen??

Funderar också på att göra egen budgetvariant av vattensjal...
När sommaren kommer och om ekonomin tillåter blir det väl kanske en "riktig" vattensjal trots allt.
Letat tyger utan större resultat.
(men hittade idag en polyester-nät-gardin på ikea ("Lill")- mjuk (tyvärr vit) och kanske lite väl tunn... men kanske värt ett försök- 49 kr)

Är ni nöjda med era egentillverkade? Var tygerna ni köpte "rätt"?

/Sara
Användarens profilbild
Av Cayenne
#20572
Jag är nöjd. Mitt tyg är ganska tunnt, så det är lite bökigt att få ringarna att nypa, men klölar man i svansen i ringarna en extra gång, funkar det. JAg tycker den avlastar hyfsat - nu väger ju min lilla bara lite drygt 5 kg, men både jag o mannen bär henne i den sjalen inne ibland. Jag ska försöka få ut en bild....

Jag började med plastringar, men det gick inte alls. Aluminium funkar bättre. Nu finns det ju dessutom mindre arr köpa - det skulle nog funka bättre.

Mitt tyg kostade 39 - se länk här i tråden

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?