Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
#16690
Sitter här med 2 par ringar o bara väntar på att få sy en ringsjal men min symaskin är på lagning. Till veckan ska jag till mamma o städa (!) så då tänkte jag att jag syr där men...nää..hon tyckte jag skulle låna symaskin av nån annan och bara ta med mig gardinerna jag skulle sy, för det var mkt viktigare :shock: Jag har ju redan 2 sjalar så därför var det helt oviktigt tyckte hon... Nämen, jag som tyckte att jag kunde behöva en ringsjal, eller två...det är väl viktigare än gardinerna? :wink: Klarar ju faktiskt av att sy båda rätt snabbt (gardiner + sjal) skulle jag tro.
Användarens profilbild
Av April
#16711
Man klarar ju sig utan gardiner (jag har bara minimalt med gardiner... tycker liksom inte riktigt om gardiner :-)) - men utan sjal-AR fungerar ingenting ;-) Hopaps att du hinner med både och!

Kram
Användarens profilbild
Av AnKa
#16767
Var det din mamma som skulle ha gardinerna??? Annars har väl inte hon med att göra med vad du syr, även om du syr på hennes maskin.

Självklart är det viktigare att sy sjalar än gardiner :!: Om man inte kan bära med gardinerna, förståss :wink:
Användarens profilbild
Av Jennelii
#16768
Näe det var jag som skulle ha gardinerna, dom är nästan färdiga så det behövs bara 4 sömmar så är dom helt klara...sjalarna hade jag tänkt göra klart hemma oxå så det bara är att sy när jag kommer dit. Fattar inte varför hon ska lägga sig i :evil:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?