[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1092: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1092: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 15248
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
tror jag ska forsoka sy en hangvagga sjalv - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Totalt galen eller bara lagom tokig?

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#15264
Låter som en bra plan! :lol: (säger en som själv har en lååång lista av projekt som väntar... :oops: )

Det kan ju inte vara direkt kompicerat att sy en sån vagga, alltså nåt väldigt speciellt material eller att man behöver en speciell maskin eller så, och Pyret är nog inte särskilt brydd i om det är ett hembygge elelr en köpes så länge den är mysig och bekväm! :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
#15268
Det vet en tjej som sydde en hängvagga, hon skickade mig beskrivningen, men jag har inte kvar den tror jag. Kanske du kan fråga på bärsjalslistan, hon kanske läser där.
Användarens profilbild
Av Lingling
#15380
Hur en sån ser ut men det låter väl son en kul och bra idé?
Klart du ska konstruera ngt mkt bättre och billigare!
(Skriver hon som idag handlade närmare 20 meter tyg ...)
Användarens profilbild
Av April
#15440
Låter jättebra!
Skicka hit en bild sedan ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Kusmi
#15523
Blir jättenyfiken, klart du skall sy, glöm inte bort att lägga ut bild sen bara!
Användarens profilbild
Av Bella
#15744
Tyrasmamma skrev:civilingenjor=galen menar du? ja sa ar det nog tyvarr, ifragasatter allt osv
Ja, vi civilingejörer är lite som vi är... :lol: :lol: :lol:
Och en gravid civ.ing. är inte att leka med! Mycket tokigt man kan hitta på när man håller på och boar. *hihihi*
Av Petra
#15772
Ska inte vara något problem. Min gubbe skissade på en innan Josefin föddes men han inte längre. Men det är inte så svårt som man skulle tro.

Så sätt igång.
Användarens profilbild
Av Mia
#15779
ska du bygga ställningen också?
Kanske kan beställa en av er då istället :wink: :) ?
Användarens profilbild
Av Mia
#15791
Det låter spännande! Jag är jätteintresserad.. och det är ju ett tag kvar tills bebisen kommer. Berätta gärna hur du tänker göra och om du vill göra en till som bara är att sätta upp... om er blir bra...
Tänk om krokarna i taket lossnar... det är säkrast att ha den ovanför sängen väl...
Användarens profilbild
Av Suskiv
#15812
Mia skrev:Det låter spännande! Jag är jätteintresserad.. och det är ju ett tag kvar tills bebisen kommer. Berätta gärna hur du tänker göra och om du vill göra en till som bara är att sätta upp... om er blir bra...
Tänk om krokarna i taket lossnar... det är säkrast att ha den ovanför sängen väl...
Sätter man upp den i välförankrade trapestkrokar så lossnar iaf inte krokarna från taket.
Användarens profilbild
Av Toyya
#15857
Så klart du är galen! Det är alla som kan sy. :D
Eller så tycker jag det för att jag inte alls kan sy själv... Inte alls avundsjuk :wink: :wink:
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
#24373
Vad fin den blev!!!!!
Jätteduktigt ju!!! :D
Användarens profilbild
Av Alex
#24374
Wow! Jag är imponerad!
Vi köpte en vagga till Carlos på Klotet, den var som en stor, oval flätad korg, av hampa eller lin, tror jag. Kostade 500 spänn. .Men detta är ju sagolikt! Kan du inte sy en på sisådär 2 meter...? :lol:
Användarens profilbild
Av Anna
#24396
Men jag tror nog du måste ge dig på att förklara lite hur du gjort med! Jag funderar också på att sy, men vi behöver en ställning med. Såg en någon gång som skulle passa att ställa så själva foten går in under vår säng och vaggan hänger över fötterna/knäna någonstanns men nu hittar jag naturligtvis ingenting till bra pris. Valborg mest himlade med ögonen då jag frågade om krok i taket.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#24421
Åh! Den blev ju jättefin! (...och Tyra verkar vara nöjd med den hon också! :lol: )

Vad bra förresten med en såpass stor hängvagga! Då kan den kanske få en fortsatt karriär som häng-mys-stol när sängkarriären är över?!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?