[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1092: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1092: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Trying to access array offset on value of type null
tror jag ska forsoka sy en hangvagga sjalv - Sida 2 - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Totalt galen eller bara lagom tokig?

Användarens profilbild
Av Suskiv
#15812
Mia skrev:Det låter spännande! Jag är jätteintresserad.. och det är ju ett tag kvar tills bebisen kommer. Berätta gärna hur du tänker göra och om du vill göra en till som bara är att sätta upp... om er blir bra...
Tänk om krokarna i taket lossnar... det är säkrast att ha den ovanför sängen väl...
Sätter man upp den i välförankrade trapestkrokar så lossnar iaf inte krokarna från taket.
Användarens profilbild
Av Toyya
#15857
Så klart du är galen! Det är alla som kan sy. :D
Eller så tycker jag det för att jag inte alls kan sy själv... Inte alls avundsjuk :wink: :wink:
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
#24373
Vad fin den blev!!!!!
Jätteduktigt ju!!! :D
Användarens profilbild
Av Alex
#24374
Wow! Jag är imponerad!
Vi köpte en vagga till Carlos på Klotet, den var som en stor, oval flätad korg, av hampa eller lin, tror jag. Kostade 500 spänn. .Men detta är ju sagolikt! Kan du inte sy en på sisådär 2 meter...? :lol:
Användarens profilbild
Av Anna
#24396
Men jag tror nog du måste ge dig på att förklara lite hur du gjort med! Jag funderar också på att sy, men vi behöver en ställning med. Såg en någon gång som skulle passa att ställa så själva foten går in under vår säng och vaggan hänger över fötterna/knäna någonstanns men nu hittar jag naturligtvis ingenting till bra pris. Valborg mest himlade med ögonen då jag frågade om krok i taket.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#24421
Åh! Den blev ju jättefin! (...och Tyra verkar vara nöjd med den hon också! :lol: )

Vad bra förresten med en såpass stor hängvagga! Då kan den kanske få en fortsatt karriär som häng-mys-stol när sängkarriären är över?!
Användarens profilbild
Av April
#24440
Verkligen jättfin! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av jag71
#24799
Jag blir avis! Tänk om jag kunde göra så... :D Fast jag ska inte klaga letade efter en beggagnad babyro men hittade inga i rätt prisklass dvs. runt 1000 kronor. Jo, vi hittade en rosa men som tur var köpte vi den inte (den var för rosa) och så blev det en liten pojk ju... :) Jag pratade med mor min och bad henne kolla på en butik i hennes hemstad som säljer babyro, om de hade några beggagnade att sälja då kom det en ny på posten till skrutten. :) Är väldigt glad för babyron och för mina snälla föräldrar. Enda problemet är att skrutt inte sover i något annat än babyron så den måste vi alltid ta med! Så jag undrar hur det blir när jag väl köper en sjal som vi båda trivs i.
Användarens profilbild
Av Pyron
#26861
Åhhhh. den är ju bara så fin.

Kanonbra gjort.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?