Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Trulsamin
#9474800
Mina små runda på typ en meter i diameter tar ungefär en icakasse full med trasor. Trikåremsor är mycket svårare att få snyggt, de drar sig liksom när man arbetar med dem så man får vara lätt på handen för att det ska bli snyggt. Vanliga bomullsremsor är så mycket mer behagligt att arbeta med...
Användarens profilbild
Av funshine
#9474810
AnKa skrev:
funshine skrev:
AnKa skrev:Jag skulle vilja ha en matta till verandan i många färger. Har några trasiga påslakan jag skulle kunna använda.
Hur mycket tyg går det åt?
Trikåremsor känns ju gosigare förstås. Blir det stor skillnad?
Mycket mycket mycket mer än du tror. :Hahaa:
Jag har en matta som legat och vilat i ett år i väntan på fler utslitna lakan. Nu har jag ett par till så borde ta mig i kragen och fortsätta men tveksam till om det räcker helt och hållet.
Oj. Jag har två nästan tre påslakan. Är det för lite alltså.
Få se nu ett enkelpåslakan. Ett dubbelpåslakan med tillhörande örngott. 1-2 dubbellakan. Nuvarande diameter runt en meter kanske lite mer men det kräver ju längre och längre bitar för varje varv. Jag virkar den här http://www.danceswithwools.net/?p=349 och har de två yttersta etapperna kvar.
Användarens profilbild
Av AnKa
#9474839
funshine skrev:
AnKa skrev:
funshine skrev:
AnKa skrev:Jag skulle vilja ha en matta till verandan i många färger. Har några trasiga påslakan jag skulle kunna använda.
Hur mycket tyg går det åt?
Trikåremsor känns ju gosigare förstås. Blir det stor skillnad?
Mycket mycket mycket mer än du tror. :Hahaa:
Jag har en matta som legat och vilat i ett år i väntan på fler utslitna lakan. Nu har jag ett par till så borde ta mig i kragen och fortsätta men tveksam till om det räcker helt och hållet.
Oj. Jag har två nästan tre påslakan. Är det för lite alltså.
Få se nu ett enkelpåslakan. Ett dubbelpåslakan med tillhörande örngott. 1-2 dubbellakan. Nuvarande diameter runt en meter kanske lite mer men det kräver ju längre och längre bitar för varje varv. Jag virkar den här http://www.danceswithwools.net/?p=349 och har de två yttersta etapperna kvar.
Åhhhh vilken fin. Du måste visa bild på din matta när du är klar. Är din också vit eller i fler färger?
Användarens profilbild
Av funshine
#9474884
AnKa skrev: Åhhhh vilken fin. Du måste visa bild på din matta när du är klar. Är din också vit eller i fler färger?
Njae den har etapper av ljusgrått också. Jag funderar på om jag ska färga hela mattan grå för att få den enhetlig. Men först måste jag virka färdigt. Kanske kan lägga upp en bild när jag blir pensionär eller så. :roll:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?