Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
#8910885
glis skrev:I fredags kom jag äntligen till Östergötlands ullspinneri. Det är första gången på evigheter och det var så mysigt! Jag köpte jeansblått Visjögarn till min tröja, två karamellgarner och en härva indigo, det har jag inte sett tidigare så jag kunde inte hålla mig. Nu är jag väldigt sugen på att åka dit på visning nästa torsdag, de har visningar på torsdagar i juli.
Nästa torsdag som i torsdag åttedar? Isf kanske jag kan slita mig loss också :D
Användarens profilbild
Av melon
#8910925
kvarnkvik skrev:
glis skrev:I fredags kom jag äntligen till Östergötlands ullspinneri. Det är första gången på evigheter och det var så mysigt! Jag köpte jeansblått Visjögarn till min tröja, två karamellgarner och en härva indigo, det har jag inte sett tidigare så jag kunde inte hålla mig. Nu är jag väldigt sugen på att åka dit på visning nästa torsdag, de har visningar på torsdagar i juli.
Nästa torsdag som i torsdag åttedar? Isf kanske jag kan slita mig loss också :D
Å då kan ju jag med :app: undrar om de säljer ull?
Användarens profilbild
Av MuuM
#8911130
glis skrev:Torsdagen 26:e tänkte jag. Vad kul det vore att träffas!
Då kanske jag hänger på! Vi ska snart ner till svärfar men har inga datum än!
#8935003
Kaffemoster skrev:Bild
Den här tröjan är ju helt underbar! Var hittar man mönstret? Jag orkar inte riktigt plöja alla sidor i tråden.


(Och hur har jag kunnat missa denna tråd, jag som ÄLSKAR stickning! :heart: )
#8936069
Franneke skrev:
Kaffemoster skrev:Bild
Den här tröjan är ju helt underbar! Var hittar man mönstret? Jag orkar inte riktigt plöja alla sidor i tråden.


(Och hur har jag kunnat missa denna tråd, jag som ÄLSKAR stickning! :heart: )
Är det inte detta drops mönster http://garnstudio.com/lang/se/visoppskr ... =1&lang=se, som sedan är lite justerat, med mönster i nederkant och tröja istl för kofta.
  • 1
  • 287
  • 288
  • 289
  • 290
  • 291

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?