Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Madde
#22199
Det var denna maskinen jag menade. Och köpa ett "Die Sets" till den.
Bild

Men visst är den "riktiga" maskinen och knapparna mycket finare! En liten undran bara om du skulle få in en billigare... Skulle vi skicka våra nästan färdiga blöjor till dej och du skulle sätta i knapparna eller hur hade du tänkt?
Visst är jag intresserad men det beror på vad priset blir!
Användarens profilbild
Av Helen
#22210
Jag menade att jag kan ta reda på vad det kostar att köpa in maskinerna.
Att få hit maskiner till oss alla måste bli billigare om jag kan köpa det direkt från tillverkaren utan att passera USA.

Visst det till kommer både tull, importskatt, ev pålägg från mig moms, frakt till var och en, men det måste bli billigare än att ta dem via USA. Det blir i alla fall en frakt billigare.

Jag tror att det skulle bli för dyra frakter att frakta blöjor runt sverige för att sätta i knappar på färdiga blöjor, men man kan ju vara ett par stycken och dela en maskin om man bor i närheten av varandra.
Likadant med frakten av mskinerna. Bor man i närheten kanske man kan spara på frakten.

så är ni intresserade så släng i väg ett mail till info@babyplaneten.se så ska jag se vad jag kan göra.
Användarens profilbild
Av Helen
#22242
Jag har gjort en liten överslagsräkning...
Om man köper en via USA
+ die set stl 20 .( verktyg) så blir det ca 1600kr + tullens avgifter. ( moms är tillagt)

Om man kan få ett bra pris från tillverkaren så gissar jag på runt 1000 kr ( kan bli billigare) i runda slängar + frakt som kostar ca 200kr inom Sverige.

Samtliga priser är utan tryckknappar. Dessa kostar inte så mycket att frakta och internet shopparna har ett mycekt bra sortiment.
Ja är rädd för att det skulle behöva bli enorma mängder om man köper det direkt från tillverkaren.

Fortfarande folk som är intresserade?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?