Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Butterfly-Mia
#9364068
Finns det annars någon som syr, som inte är för dyr, kan skicka allt material jag har annars...Lite fundersam dock över "uppsugnings delen" har nu en svart frotté som inte alls verkar bra (remsas upp)

Vad kan ni annars rekommendera som "uppsugnings del" inget med plast, tack!

Har ull som spärr och mot underlivet bomullsflanell behöver nått mellan dom två :) som kan agera "uppsugnings del" Det börjar bli lite bråttom nu...Letar också efter färdiga på tex. Etsy som är helt utan plast.
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9380415
Helene skrev:Bästa stället att köpa ett startpaket med tygbindor till dottern??
Finns massa fint på Etsy. Yurtcraft är min absoluta favorit, där kan du tex specialbeställa ett paket med vad du vill ha, både tyg, längd och uppsugning.
Användarens profilbild
Av CAKirre
#9450151
Jag skulle behöva få tag på två par knappar till tygblöjor, någon som har att sälja, eller som kan tipsa om vart jag kan köpa?
Har fått en blöja där två av knapparna saknar sin partner. Har inte blöjan framför mig, men tror det är honorna som saknas.

Edit: Ser nu att jag hamnat i fel tråd, tänkte mig skriva i tygblöjetråden, men någon av er kanske har tips också? ;)
Användarens profilbild
Av CAKirre
#9450988
funshine skrev:Är det sådana plastknappar som sitter på blöjor? Vilken diameter? Färg?
Ja, det är det. Jag har dock blivit lovad hjälp av maltemalte, så mitt behov är just nu löst. :tumup:
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?