Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av johanna
#844
Alltså, jag har ett mönster på en jacka med en extra panel som man kan ha i fram. Så långt är allt bra...men jag skulle ju vilja veta hur bärjackor ser ut i ryggen! Har ju tänkt bära Malte bakpå i vinter, men det förutsätter nästan att jag får till nån slags "hål" på ryggen. Nån som har en bärjacka och vill förklara konstruktionen? (Jag är fattig, annars skulle jag väl kanske köpa en "riktig" bärjacka.)
Användarens profilbild
Av Ingrid
#885
Hej!
Ja, det här skulle jag väl inte svara på eftersom jag säljer dem själv... Men å andra sidan tycker jag själv att det är så roligt att sy och klura på sådana detaljer, så jag delar gärna med mig! Det är ett blixtlås mitt bak som slutar under skulderbladen, och sedan ett tvärgående blixtlås som du kan öppna mitt på och på så sätt reglera bredden. Det ser ut som ett "T" bakifrån. Man sätter in babypanelen mitt bak istället, och öppnar upp lagom stort hål ovanför. Sedan är det en smart anordning för att kunna dra ihop det hela så man får stöd för huvudet, men den är rätt svår att förklara så här. Du kan se bilder på min hemsida http://www.babydesign.se/jackor.htm Det finns en bild bakifrån där.
Hälsningar
Ingrid
Användarens profilbild
Av johanna
#886
Tack, vad snällt!

Om jag var förmögnare hade jag ju köpt en :) Den du säljer är jättesnygg...verkar himla praktisk också. Jag får klura lite!
Användarens profilbild
Av Ingrid
#900
Ja, den är jättefin jackan och smart med bärmöjlighet på ryggen. Men jag håller med om att den är dyr! Det är lite synd! Det är väl bara så att de inte görs i så stora volymer, och då blir priset alltid högre. Lycka till med din hemsydda jacka!
Hälsningar
Ingrid

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?