Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
#7962733
Om du menar en bordsvävstol för barn har jag nog en jag kan kopiera, men det är nog en Gemla eller så.
Användarens profilbild
Av ericah
#7962760
:hmm: var det inte nån som scannade in och länkade till för ett tag sedan. Tänkte då att jag skulle spara ner den men det försvann ur minnet och jag hittar inte nu (har också en gammal vävstol på vinden hos pappa, ingen aning om bruksanvisningen finns kvar)

Micki har fortf vävstolar i sitt sortiment och jag tycker att den ser likadan ut som den jag hade. Det går säkert att maila micki och be om bruksanvisning.

edit: nu har jag mailat micki - återstår att se vad de svarar
Av corona
#7962815
Fryle skrev:Om du menar en bordsvävstol för barn har jag nog en jag kan kopiera, men det är nog en Gemla eller så.
:vågen:

Återkommer när jag vet vad ericah´s mail gett för resultat :tumup:
Användarens profilbild
Av ericah
#7964885
corona skrev:
ericah skrev:
edit: nu har jag mailat micki - återstår att se vad de svarar
:vågen:
Mailat svar till dig nu - innehållande bruksanvisning
Av corona
#7964889
ericah skrev:
corona skrev:
ericah skrev:
edit: nu har jag mailat micki - återstår att se vad de svarar
:vågen:
Mailat svar till dig nu - innehållande bruksanvisning

:heart:
Av BuskErika
#8277080
Hejhej!

Här verkar det äntligen finnas chans att få tag på intruktioner till en barnvävstol! Har ingen aning om märket på min nyligen inhandlade från en loppis men har hela helgen försökt förstå hur man enklast trär den med ny varp (?), kan inga vävtermer uppenbarligen :oops:
Tror man behöver någon slags skyttel också men det gär väl att tälja till en...

Nå, någon som har kvar sina instruktioner och kan mejla dem till mig? Blir både lättad och väldigt tacksam :heart:
Användarens profilbild
Av Fulfot
#8277154
BuskErika skrev:
Fulfot skrev:tass!
Ursäkta en korkad fråga men jag är ny här; vad betyder "tass" som förekommer ofta här?
Det är ingen korkad fråga alls och frågar man inte får man inget svar.

Att man skriver tass i en tråd innebär att man markerar den så att man kan söka efter den. Klicka på "View your post" så kommer alla inlägg upp som du har skrivit i. Har då då tassat så kommer det inlägget också upp.

(I mitt fall så tassar jag för att jag har en vävstol och eventuellt också behöver instruktioner och vill hitta tråden igen.)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?