Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av BuskErika
#8277190
Fulfot skrev:
BuskErika skrev: Ursäkta en korkad fråga men jag är ny här; vad betyder "tass" som förekommer ofta här?
......Att man skriver tass i en tråd innebär att man markerar den så att man kan söka efter den. Klicka på "View your post" så kommer alla inlägg upp som du har skrivit i. Har då då tassat så kommer det inlägget också upp......
Helt underbart smart! Undrar varför har man aldrig sett det i andra fora, tack för förklaringen.
Användarens profilbild
Av solanna
#9077869
Vi köpte en liten enkel vävram i julklapp till D. Nu är han nästan färdig med en väv, men jag vet inte hur man ska fästa den när man tar loss den. Någon som kan ge tips?
Användarens profilbild
Av Fryle
#9327411
Just nu har jag inte tillgång till kopiator och bilden jag tog är av tveksam kvalitet men jag klistrar in den här som en påminnelse. Om någon är intresserad ska jag försöka få till en bättre bild:
Bild
Användarens profilbild
Av Stark
#9337015
mymlan skrev:
Fryle skrev:Jag ska försöka få till en bättre bild! :tumup:
:vågen:
:vågen:
Användarens profilbild
Av berit
#9338068
Lite ot, men undrar lite om era erfarenheter vad häller barnvävstol - är det skoj/nåt att införskaffa?

Har sett på secondhand och blivit lite inspirerad men min vävlärare (gick en vävkurs förra året) tyckte de var värdelösa och sa att det var bättre att köpa typ en bordvävstol och låta barnet använda den. Rätt mycket jobbigare dock...
#9338077
Jag vävde massor på min när jag var liten! Har tagit fram den till sonen nu men inte satt upp den än. Den går ju inte att göra några finesser med, men det vet jag inte om ett barn klarar ändå?
Användarens profilbild
Av verre
#9468064
jag söker också :D

köpte en för ett par årsedan men kan inte väva för jag vet inte hur man gör. det är helt "ren" inga trådar alls någonstanns..
Användarens profilbild
Av Fryle
#9468806
Snödroppen skrev:Någon som har en bruksanvisning att fotografera och lägga ut i tråden?
Jag har lagt in en ovan. Ska försöka få en tydligare bild. :roll:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?