Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Petra
#13629
marlene64 skrev:
Elin skrev:Men jag ammar båda brösten åt vänster (ligger själv på högra sidan av sängen med Alice i mitten. Det funkar bra...men mina bröst kanske är extra långa?! :lol:
Så gör jag också, lutar mig lite mer fram när jag ska amma från det övre bröstet. Otroligt praktiskt måste jag medge :lol:
tänk det finns fler som jag. :lol: Ibland ser det ut som ungen har hela huvudet täckt av bröst. Men hon trivs. Ibland ser hon till att starta flödet i båda och ligger och lapar i sig dropparna. Leker med maten. :wink:
Användarens profilbild
Av Lingling
#13667
Helena skrev: Då är jag nog lite åt andra hållet. Jag håller fortfarande på och rullar över Miles så att han ligger endera på min vänstra sida, endera på min högra sida. Och han är ju rätt stor nu, snart 17 månader, så det är ju lite tungt att rulla över honom hit och dit. Men jag tänker, kanske han blir lite nöjdare om han får amma på höger bröst istället nu, och nu är det väl bättre med vänster sida. Heltramsigt förmodligen.
Rikard pratar ibland med längtan om att "nutta mamma!" ... och ibland kommer det ett "andra sidan!" - jag brukade säga till när det var dags att byta, så "sidan" betydde ibland "nu vill jag dia, mamma!" ...
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?