Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
#7742340
McMorrigan skrev:
glis skrev:OK, har du kapat så fortsätter jag. Vem var killen? Jag kan mycket väl ha varit ganska pratsam om jag var i lokalen, men under den tiden var jag nog inte jätteaktiv... Är du konfirmerad på Vässarö? Jag konfades -88, mina syskon -91, -93 och -95... :hmm:
*s* Det här är roligt! :lol: Nej, jag är inte konfirmerad där men jag följde med ngr som jag lärt känna på Stockholm venture för att fira midsommar där. Så jag har bara varit där en gång. (men skulle gärna åka tillbaka! :) )
Vet du, du har ett syskon som är lika gammal som mig eftersom jag också konfade mig -91 och är det en kille finns en risk att det är din bror jag var kär i! :shock: För han var lika gammal som mig och hade tre systrar. (om nu resten av dina syskon är tjejer förstås) Namnet är så ovanligt så jag vill inte skriva det här men jag kan skicka ett pm sen i så fall. Hans systrars namn är inte heller helt vanliga....... Känns det igen? :siisha:
:Hahaa: :Hahaa: :Hahaa: Det är min bror! Han gifte sig i somras med en annan vällingbyscout och jag hoppas att jag snart skall få låna ut trikåsjalen till dem. Var ni "ihop" på riktigt? så att vi kan ha varit hemma hos er och ätit hela familjerna? 8)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
#7742341
kvarnvik skrev:
McMorrigan skrev:
glis skrev:OK, har du kapat så fortsätter jag. Vem var killen? Jag kan mycket väl ha varit ganska pratsam om jag var i lokalen, men under den tiden var jag nog inte jätteaktiv... Är du konfirmerad på Vässarö? Jag konfades -88, mina syskon -91, -93 och -95... :hmm:
*s* Det här är roligt! :lol: Nej, jag är inte konfirmerad där men jag följde med ngr som jag lärt känna på Stockholm venture för att fira midsommar där. Så jag har bara varit där en gång. (men skulle gärna åka tillbaka! :) )
Vet du, du har ett syskon som är lika gammal som mig eftersom jag också konfade mig -91 och är det en kille finns en risk att det är din bror jag var kär i! :shock: För han var lika gammal som mig och hade tre systrar. (om nu resten av dina syskon är tjejer förstås) Namnet är så ovanligt så jag vill inte skriva det här men jag kan skicka ett pm sen i så fall. Hans systrars namn är inte heller helt vanliga....... Känns det igen? :siishah:
:lol: Jag gissar att du har rätt, Glis namn börjar på B, brorsans på T och syrrorna K och T. Ska bli kul att se upplösningen på det här 8)
:siishah: :shock: :whut: Är det sant!?! och efternamnet på D? :siishah: :shock: :whut: :mitvit:
Det här är ju nästan lite läskigt! :lol: För i så fall har jag varit jättekär i Glis bror! :lol:
Användarens profilbild
Av glis
#7742343
melon skrev:Vilken rolig tråd :app:

Fö tycker jag en knotbag är helt perfekt till små stickningar/virkningar! De går ju att sy lite större om man vill få plats för ett större handarbete. Mitt enda problem med dem är att så fort jag hade en ville jag ha massor (i olika färger och till olika arbeten) men jag har inte hunnit sy fler än. :Hahaa:
Men den underbara som du visade mig var ju sliten! Det är en merit!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
#7742348
glis skrev: :Hahaa: :Hahaa: :Hahaa: Det är min bror! Han gifte sig i somras med en annan vällingbyscout och jag hoppas att jag snart skall få låna ut trikåsjalen till dem. Var ni "ihop" på riktigt? så att vi kan ha varit hemma hos er och ätit hela familjerna? 8)
:rodna: :lol: Vi skrev visst om varandra! Men jösses! :lol:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
#7742377
Men Glis då har vi ju träffats! :hello:
Jag har ju varit hemma hos dig flera gånger. Jag var faktiskt med när T tog studenten bla :lol: Alltså flera år efter att vi hade våran "fling"
Vi var ju 15-16 år och bodde i olika städer men visst var vi väl ihop. (så mkt man nu kan när man bor en bit i från varandra. :)
Däremot har ni (hela familjen) aldrig varit hem till oss. Men jag hem till er. :D
Vad roligt att han har gift sig! :vågen:
Det här är ju jätteroligt! :Hahaa:
Användarens profilbild
Av glis
#7742395
Coolt! Jag kan inte placera dig i alla fall, jag kommer inte ihåg särskilt mycket från hans student. :hmm: Jag gick ut slöjdlinjen på en folkhögskola samtidigt så jag hade väl en del annat i huvudet... Vad synd! Men vilket sammanträffande! Då förstår jag varför du kände igen mig, jag är ju rätt lik brorsan (eller om det är tvärt om) och de andra syrrorna. :rodna:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
#7742435
glis skrev:Coolt! Jag kan inte placera dig i alla fall, jag kommer inte ihåg särskilt mycket från hans student. :hmm: Jag gick ut slöjdlinjen på en folkhögskola samtidigt så jag hade väl en del annat i huvudet... Vad synd! Men vilket sammanträffande! Då förstår jag varför du kände igen mig, jag är ju rätt lik brorsan (eller om det är tvärt om) och de andra syrrorna. :rodna:
:lol: Det är väl inte så konstigt att du inte kommer ihåg! :wink: Det gjorde ju inte jag heller eg mer än att det var ngt bekant över dig. :lol: Jag tror dessutom (om jag inte minns fel nu) att flera av familjemedlemmarna var i er stuga fler gånger när jag var och hälsade på.....
Däremot minns jag er pappa väl! Vi pratade länge en gång om att jag skulle till/eller hade varit (minns inte om det var före eller efter) skulle till centralamerika genom Kfum och jobba.
Och så var jag så impad över att ni hade olika linjer på hemtelefonen..... :lol:
Du måste hälsa till honom! Och självklart lura hit honom och hans fru, för de måste ju få ett litet sjalbarn :wink:

Men tänk vad världen är liten ändå! :vågen: :D
Användarens profilbild
Av McMorrigan
#7742517
glis skrev:
McMorrigan skrev: Men tänk vad världen är liten ändå! :vågen: :D
:iagree:
Jag kom på en sak! Jag har också ett väldigt ovanligt förnamn..... (och efternamn fast det har jag gift mig till. :wink: )
Jag pm:ar dig.
Dessutom såg jag nu på fb att vi har en gemensam vän där. Christer Romson-Lande. (fast jag "känner" honom bara genom sb)

Jag måste säga igen att jag tycker det här nästan är lite läskigt! :lol: Hade det stått Vällingby under dig så kanske jag kunde ha räknat ut det.... Fast jag tror faktiskt att jag inte hade kunnat räkna ut det ändå. Det är ju liiiite långsökt! :wink:
Användarens profilbild
Av glis
#7742548
Christer känner jag faktiskt sedan tidigare, det är ytterligare ett exempel på att världen är liten. Skall bli kul att få "facit".
Användarens profilbild
Av McMorrigan
#7742679
Åsa med 01 och 06 skrev::vågen: Coolt, detta känner jag igen!
Att jag var kär i en kille i Vällingby? :lol: Det borde du för jag pratade nog en del om honom...... 8) :lol: :heart:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
#7742680
glis skrev:Christer känner jag faktiskt sedan tidigare, det är ytterligare ett exempel på att världen är liten. Skall bli kul att få "facit".
Jag glömde pm:a. Det kommer nu. :D
Användarens profilbild
Av McMorrigan
#7744053
glis skrev::Hahaa: Jag kommer ihåg! Roligt!
:oops: :lol: Jag kanske inte skulle ha gett mig tillkänna!!?! :rodna: :wink: :lol:
Fast jag visste ju inte vem du var! :D
Hej, hej! :hello: :D Hälsa bror din! :vågen:
Användarens profilbild
Av jenn79
#7744253
kvarnvik skrev:
McMorrigan skrev:
glis skrev:OK, har du kapat så fortsätter jag. Vem var killen? Jag kan mycket väl ha varit ganska pratsam om jag var i lokalen, men under den tiden var jag nog inte jätteaktiv... Är du konfirmerad på Vässarö? Jag konfades -88, mina syskon -91, -93 och -95... :hmm:
*s* Det här är roligt! :lol: Nej, jag är inte konfirmerad där men jag följde med ngr som jag lärt känna på Stockholm venture för att fira midsommar där. Så jag har bara varit där en gång. (men skulle gärna åka tillbaka! :) )
Vet du, du har ett syskon som är lika gammal som mig eftersom jag också konfade mig -91 och är det en kille finns en risk att det är din bror jag var kär i! :shock: För han var lika gammal som mig och hade tre systrar. (om nu resten av dina syskon är tjejer förstås) Namnet är så ovanligt så jag vill inte skriva det här men jag kan skicka ett pm sen i så fall. Hans systrars namn är inte heller helt vanliga....... Känns det igen? :siishah:
:lol: Jag gissar att du har rätt, Glis namn börjar på B, brorsans på T och syrrorna K och T. Ska bli kul att se upplösningen på det här 8)
Åh vad spännande!! Nu vill vi ju veta hur det ligger till :app:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?