Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CAKirre
#9556689
Väcker till liv.
Hur stora/små är era små knotbags som är lagom till stickstickning m.m?

Jag sydde en som aftonväska i somras, då jag inte hittade den aftonväska jag ville ha, men den är lite väl liten för att funka till handarbeten.
Skulle ni rekommendera en bottenplatta så väskan står upp av sig själv, de kanske rymmer lite mer, eller? :hmm:
Användarens profilbild
Av SCSI
#9556690
CAKirre skrev:Väcker till liv.
Hur stora/små är era små knotbags som är lagom till stickstickning m.m?

Jag sydde en som aftonväska i somras, då jag inte hittade den aftonväska jag ville ha, men den är lite väl liten för att funka till handarbeten.
Skulle ni rekommendera en bottenplatta så väskan står upp av sig själv, de kanske rymmer lite mer, eller? :hmm:
Jag föredrar helt klart bottenplatta! Mina minsta är typ 10cm i botten, lagom för pytte-pyssel... Sen har jag nog alla möjliga upp till 30cm, men de jag använder mest ligger nog runt 15cm.
Av Neva
#9557737
surftrollet skrev:http://showyourworkings.wordpress.com/2 ... -knot-bag/
direkt till mönstret http://showyourworkings.cybercorp.co.nz ... tions1.pdf
Länken till mönstret fungerar inte längre - är det någon som har kvar det sparat?

Jag skulle så gärna vilja göra en till svärmor, men jag är totalt nybörjare på att sy och skulle gärna vilja använda det här mönstret som ni verkar vara nöjda med istället för att försöka leta rätt på något annat som jag inte kan avgöra om det är bra eller inte. :oops:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?