Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
#7749927
stin skrev:Åh vad fin den blev!
Vilken underbar väska detta är! Alla blir ju superfina!
:iagree: Känns som att de inte kan bli annat än finfint med denna väska - alla blir verkligen bra! :D
Användarens profilbild
Av emindy
#7750133
Tack för berömmet!

Det var någon som frågade efter hur man skulle göra för att sy ihop handtagen och jag gjorde precis som i mönstret (fast tvärtom) ;-)
Jag la jeanstyget räta mot räta och sydde ihop på maskinen och sedan sydde jag ihop fodret för hand så att det blev slätt och fint
Användarens profilbild
Av Fryle
#7750276
Nu har denna tråd inspirerat mig så mycket att jag känner att jag vill sy mig en knotbag!

Dessutom ångrar jag att jag knappt alls varit scout samt att jag inte gått hantverkslinje på folkhögskola...
Av Britt
#7751245
Jag har dragit ut mönster och förberett mig och vad händer? Symaskinen pajar och är nu hos farbror doktorn...
Användarens profilbild
Av emindy
#7751362
Britt skrev:Jag har dragit ut mönster och förberett mig och vad händer? Symaskinen pajar och är nu hos farbror doktorn...
typiskt... Du får sy den för hand!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
#7762727
Fryle skrev:Nu har denna tråd inspirerat mig så mycket att jag känner att jag vill sy mig en knotbag!

Dessutom ångrar jag att jag knappt alls varit scout samt att jag inte gått hantverkslinje på folkhögskola...
:lol: Det är inte försent! :wink:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
#7762729
Och jag har fortfarande inte fått till ngn...... :roll:
Jag klippte ut en i torsdags på jobbet men sen har det inte blivit ngt mer....... Jag får ta tag i det där! 8)
Av Smultronbarn
#8975136
Måste bara puffa denna underbara tråd lite! :vågen:

Blev glad av att läsa scout-historien igen, och blev grymt sugen på att sy en knotbag! :tumup: Så nu ska jag leta tyg och så får det bli en väska fylld med godsaker åt min kompis som fyller år nästa helg. 8)
Användarens profilbild
Av glis
#8976309
Smultronbarn skrev:Måste bara puffa denna underbara tråd lite! :vågen:

Blev glad av att läsa scout-historien igen, och blev grymt sugen på att sy en knotbag! :tumup: Så nu ska jag leta tyg och så får det bli en väska fylld med godsaker åt min kompis som fyller år nästa helg. 8)
Jag var tvungen att läsa om den också, den är ju så söt! Dessutom har jag sytt lite fler knotbags:
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av tweed
#8976358
glis skrev:
Smultronbarn skrev:Måste bara puffa denna underbara tråd lite! :vågen:

Blev glad av att läsa scout-historien igen, och blev grymt sugen på att sy en knotbag! :tumup: Så nu ska jag leta tyg och så får det bli en väska fylld med godsaker åt min kompis som fyller år nästa helg. 8)
Jag var tvungen att läsa om den också, den är ju så söt! Dessutom har jag sytt lite fler knotbags:
Bild
Bild
den ljusblå på första bilden är min, bara min :mrgreen:
Av Britt
#9032124
Jag har tre stycken som solängel sytt åt mig :heart: . En fick jag i ett byte :vågen: , den andra vann jag på hennes oktoberauktion förra året :tumup: och en har jag köpt helt vanligt eftersom jag BEHÖVDE :roll: en till. Jag gillar dem med rund botten bäst, de känns rymligare. Det är inte något fel på den med påsbotten, inte alls, men den första jag fick används dagligen till mina små stickprojekt. Ja det gör de andra också, men i den första hamnar de som går fort och där är det mer omsättning. Det finns alltid med en knotbag på resa... Jag önskar att jag var bättre på att sy själv, då skulle jag ha fler :D .
Av Smultronbarn
#9399713
:vågen: Jag sydde en blå som blev lite sned, så sydde en röd som blev bättre som fick flytta till Värmland. :tumup: Och den blå blev en bra påse för rese-pyssel. :D
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?