Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marlene
#12223
varför är det så långt till ikea... *suck*
Användarens profilbild
Av Suskiv
#12252
marlene64 skrev:varför är det så långt till ikea... *suck*
Precis vad jag tänkte. Vill ju handla tyg. :(
Användarens profilbild
Av AnKa
#12269
marlene64 skrev:varför är det så långt till ikea... *suck*
Ja du har ju en bit :) Det är väl Sundsvall som är närmast och vad blir det från Lule? 60 mil?

Jag ska genast sluta gnälla, jag KAN ju faktiskt ta mig till IKEA med kommunala färdmedel det är bara latmasken som hindrar :oops: :)
Användarens profilbild
Av marlene
#12277
Japp, Sundsvall är närmast. Det är väl prat om att det ska bli ett i Haparanda men det är ju inte näst gårds det heller även om det är avsevärt mycket närmare.
Användarens profilbild
Av Ester
#12278
VA!
Är sundsvall det IKEA som ligger längst norrut? :shock:

det är ju skandal! Trodde nog att det fanns ett par till typ i Umeå och Luleå?
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#12284
Hehe Har just varit på lunchäventyr och shoppat 40 meter oblekt bomull för 5 kr metern som skall bli duk till vårt bröllop! Med mutor till bilägare och medhjälpare (man fick bara köpa 20 m per pers) så blev det ca 7,50 kr per meter! Vad kostar pappersduk? Inte mycket mer skulle jag tro.

*Nöjd* :D
Användarens profilbild
Av AnKa
#12295
Fiffi75 skrev:Hehe Har just varit på lunchäventyr och shoppat 40 meter oblekt bomull för 5 kr metern som skall bli duk till vårt bröllop! Med mutor till bilägare och medhjälpare (man fick bara köpa 20 m per pers) så blev det ca 7,50 kr per meter! Vad kostar pappersduk? Inte mycket mer skulle jag tro.

*Nöjd* :D
Förstår att du är nöjd! Vad bra att få tag på så billigt duktyg.
Men jag är faktiskt ganska nöjd jag också fastän jag inte varit på IKEA. Jag köpte 3 m randigt tyg som ska bli ringsjal för 30 kr.

Kan någon komma hit och passa mina barn så att jag kan sätta mig vid symaskinen? :wink:
Av Petra
#12301
AnKa skrev: Kan någon komma hit och passa mina barn så att jag kan sätta mig vid symaskinen? :wink:
Hit med dom. Här diggas det till Mora Träsk för fullt. Inte mina favoriter precis. Men kul har ungarna.

Jag ska själv sätta mig och sy en poncho till töserna ikväll. Plus lite vetekuddar.
Användarens profilbild
Av AnKa
#12305
Petra skrev:
AnKa skrev: Kan någon komma hit och passa mina barn så att jag kan sätta mig vid symaskinen? :wink:
Hit med dom. Här diggas det till Mora Träsk för fullt. Inte mina favoriter precis. Men kul har ungarna.

Jag ska själv sätta mig och sy en poncho till töserna ikväll. Plus lite vetekuddar.
Lite långt till Skåne kanske, synd. Eller tror du jag kan skicka över ungarna med mail, kanske? :lol: :lol:
Av Petra
#12307
Måste skryta lite om min snälla sambo. igår kväll sydde jag till sessans säng. då kom han och satte ett bubblande glas vid mig. Med vindruvor flytande i glaset. Han hade varit på systemet och köpt alkofri cider till mig.

AnKa: Visst skulle det vara bra att skicka ungarna via mail :wink:
Användarens profilbild
Av marlene
#12308
Elin skrev:VA!
Är sundsvall det IKEA som ligger längst norrut? :shock:

det är ju skandal! Trodde nog att det fanns ett par till typ i Umeå och Luleå?
Japp, jag tycker gott att ni kan dela mer er där nere så det blir lite bättre spridning :?
Av Petra
#12309
Ja det kan vara lite fuskigt. Jag brukar planera om jag vill åka till IKEA Helsingborg 3 mil bort eller Malmö 9 mil bort. Akut eller utflykt, plus släkten finns i Malmö.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?