Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#7667836
Vi vill inte att det förekommer någon typ av försäljning under "gör det själv". Vill ni köpa och sälja, hänvisas ni till "köp/sälj" avdelningen och befintliga kategorier som finns där.
Bryter man mot forumets regler tar vi bort ert inlägg, bryter man mot reglerna vid upprepade tillfälle - raderas användaren.
#7679735
Nu finns en köp/sälj under kategorin "köp/byt/sälj barnsaker" - hoppas det känns ok och att ni kan följa reglerna för den rubriken.
Här inne får ni fortfarande göra månadsbyte m.m. - så länge det är byte är det helt ok.

Glasklart? 8) :heart:

Kram
#7681406
Cilia skrev:
sofiaengvall skrev:Jag hittar inte dit... länk vore bra! :)
Tack!! :)
Under SjalMarknad för begagnade saker (privatpersoner) ‹ Köp/byt/sälj övriga barnsaker:

http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 4&t=150626
Så det är alltså en tråd, inte ett forum... Det förklarar varför jag inte hittade det. :)
Låter virrigt... Tänker på hur samköpstrådarna brukar se ut... Vi får hoppas att det blir bra. :)

Tack! :)
#7684468
Om man tex ber någon kopiera ett byxmönster och skicka det mot portkostnaden - är det ok här inne eller lägger man sånt i köp/byt/sälj också?

Glad advent på er alla SB:are förresten! :D
#7684499
Shuna76 skrev:
silent_angel skrev:
April skrev: Här inne får ni fortfarande göra månadsbyte m.m. - så länge det är byte är det helt ok.
Är det okej att göra samköp under GDS?
Nix, samköpen hänvisas till nya tråden under barnsaker.
De trådarna kan ju bli rätt långa. Man kanske kan annonsera dem i tråden och sen ta dem via pm/mail för att undvika att annat försvinner. Det känns som att det kommer bli rörigt att ha dem i samma tråd tycker jag.
#7711069
Knyttet & K skrev:
Shuna76 skrev:
silent_angel skrev:
April skrev: Här inne får ni fortfarande göra månadsbyte m.m. - så länge det är byte är det helt ok.
Är det okej att göra samköp under GDS?
Nix, samköpen hänvisas till nya tråden under barnsaker.
De trådarna kan ju bli rätt långa. Man kanske kan annonsera dem i tråden och sen ta dem via pm/mail för att undvika att annat försvinner. Det känns som att det kommer bli rörigt att ha dem i samma tråd tycker jag.
Ja, det får man nog göra. Jag kommer att hålla de samköp jag gör i bloggen i fortsättningen, men göra ett inlägg i nya tråden med info & hänvisning dit istället :)

Exiteme: Nya tråden antar jag..eller en egen tråd under köp/byt/sälj barnsaker. Ingen försäljning får förekomma här i alla fall.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?