Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av FantasyMoon
#9841
Jag sitter här och finulerar över en baby-badrock. Naturligtvis inspirerat av de fina baby-badponchona...

Jag vill göra i mjuk och go frotté, på ett enkelt vis fäster vid fot och handled. En baby sprattlar en massa.. Tänkte göra något overall liknande. Kanske öppning mitt på istället för två vid sidorna som hans vinteroveraller har. Inge blixtlås utan kanske knyta?

I grund och botten så skall det vara en badrock som har ben och som han inte så lätt kan sparka av sig. SÅ jag kommer väl att utgå ifrån den bilden. Men det jag söker är idéer och tankar som ni har. Varje lilla praktiska detalj eller annan form av modifikation är önskad.
Vill inte sitta här sedan med en nytillverkad babyrock och då komma på en massa braiga modifikationer.. :p
Användarens profilbild
Av Anso
#9858
Hej!
Vad tror du om lite kardborreknäppning vid händer och fötter?
/Anso
Användarens profilbild
Av FantasyMoon
#9873
Det är ju en enkel idé. Snabbt smidigt och enkelt att använda. Det är en bra idé, den kör vi på! :lol:

Några fler?? :wink:
Användarens profilbild
Av Madde
#9898
Du verkar ju ha det mesta bestämt redan... :wink:

Men om jag hade gjort en så hade jag nog inte velat ha ben. Hos oss så brukar pyjamasen komma på ganska så fort efter badet, så jag tycker det är lite mycket jobb med att klä på en badrocks-overall precis innan... Så jag hade nog gjort en lite längre "klänning" och haft en dragsko (eller liknande) där nere för att kunna dra ihop om fötterna och sen kunna öppna den sen när barnet blir lite äldre och vill gå...

Nu blev det ju ingen hjälp med det du vílle ha... Men du fick mina tankar i alla fall... :)
Användarens profilbild
Av FantasyMoon
#9921
*ler* Ja jag vet vad jag vill ha, bara inte helt hur det skall se ut. Ja du har rätt i att det kanske blir lite väl komplicerat med en badoverall.. Hmm.. Ja vad är en dragsko?

Ja jag får spåna vidare en stund till verkar det som. Praktist och smidigt var inte lika enkelt att designa. :lol:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#9940
FantasyMoon skrev:Hmm.. Ja vad är en dragsko?
En dragsko är när du syr en kanal längst ned och drar i ett band som du kan dra åt och knyta som på träningsbyxor eller sånna gympa-påsar ex.

Att sy en bad-sparkpåse låter som ett riktigt smidigt alternativ! Bra också att den inte blir urvuxen i första taget, för växer de gör våra små verkligen! :lol:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?