Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
#9694
Spännande :-)
Användarens profilbild
Av Madde
#9699
Vissa upp vad det blev sen! :D
Användarens profilbild
Av April
#9708
Ja, du måste visa... :-D

Kram
Användarens profilbild
Av April
#9970
Jättefint!!! Imponerad! ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Tabby
#9978
Vad fina.
Nu vet jag även hur du ser ut inför sjalträffen :-)

Testa och se om det fungerar. Just nu finns det så många som syr och säljer ringsjalar till bra priser. Den marknaden kanske börjar bli lite mättad just nu. Då skulle det kanske fungera med den här istället?
Användarens profilbild
Av Toyya
#9981
Vitsippa skrev:Jag funderar lite smått på att börja sy sjalar (i mycket liten skala) för försäljning. Tror ni att det här är en variant som skulle kunna funka?
Ja! Jag är i alla fall spekulant :wink: Så snyggt med multirandigt, oxå. Verkar behändigt att slippa släpa långsjalen i backen om man är iväg o måste knyta utanför bilen eller så.
Användarens profilbild
Av Anna
#9992
Ja det kan nog vara något. Jag har ingen fyrkantssjal i sortimentet så vi kanske kanha något litet sammarbete till och med? Stor han har blivit din "lilla" kille. Skall bli kul att ses live igen.
Användarens profilbild
Av Tiz
#9995
Här har du en spekulant till ;)
Av Petra
#10009
Vad är det för tyg du har i sjalen?
Av Petra
#10072
Aha tyckte att det beiga såg "stretchit" (hur katten stavas det :oops: )
Av Dinturiel
#10085
Hur funkar fyrkanstsjalen? Har planer på att sy en frankencozy, men ær som sagt bara planer æn.
Användarens profilbild
Av Bella
#11083
Vitsippa skrev: Jag kollade på de här sidorna: www.kozycarrier.com, ww.småknyten.se , http://www.sleepingbaby.net/jan/index.h ... an.htmloch http://webpages.charter.net/dshiel0742/FrankenKozy.htm
Försökte kolla på länkarna, men det var bara den sista som fungerade.. :(

Förresten - hur knyter du den?
Användarens profilbild
Av Toyya
#11087
:D :D :D Nu har Kalle oxå en jättesnygg randig fyrkantssjal, som Vitsippa sytt, att sitta i! Bildbevis kommer! :D :D :D

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?