Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
#9739
Tack så mycket för mönsterskisserna!
Ska nog försöka mig på en ponscho till Hanna.
/Anso
Användarens profilbild
Av johanna
#9745
Jag har inte kommit mig för att plåta min än. Vill nån fortarande se en Äiska-poncho i närbild? För i sånt fall kan jag anlita maken senare.
Användarens profilbild
Av sofiak
#9753
beskrivningarna! Det underlättar mycket för mig.
Det enda jag någonsin har lyckat s sy är typ gardiner och en ringsjal :lol:
Användarens profilbild
Av FantasyMoon
#9839
Ja bilden som länken hamnar till är enkla ponchobeskrivningar i alla fall. Man kan göra dem på olika sätt och vis.

De små rutorna till höger omskissen är huv-mallar. Den remsan till höger om en huva är en förlägning man kan sätta dit så får huvan en annan form än annars. Istället för en söm mitt på så får man två. Vilket blir praktist om man exempelvis vill fästa på dekorbollar eller så. Man kan även göra huvan från framsidan sett. Då får man istället två "piggar"/hörn som sticker upp vid varje öra. Rätt gulligt.

Men något man alltid bör tänka på med huvor och barn är att fästa dem med kardborreband eller tryckknappar istället för sömmar. Sömmar släpper inte om man sydde bra, kardborrde gör det. Heller inga snören som kan hänga och slänga runt om huvan som barnet kan fastna med. Något att tänka på om man skall ha inställningsbar resår i huvan.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?