Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Madde
#9380
Detta har ju ingenting med sjalar att göra, men jag har gjort dom själv... :D

Jag har sytt varsin badponcho till mina barn! Har inte testat dom än, men dom verkar vara mycket bättre än de vanliga badhanddukarna med huva!

Bild
Av Petra
#9381
Vad bra. Hoppas att det inte gör någat att man "lånar" ideen.
Användarens profilbild
Av Madde
#9384
Det är inte min idé... :oops: Det var en på ett annat forum som sa att hon sett en handduk med luva på, så då började jag kolla runt och det fanns såna på tyska och engelska sidor... Men inga svenska sidor... :?
Användarens profilbild
Av Suskiv
#9402
Vad bra. Vi har sånadär handukar med huvor i kortändan. De funkar inte så bra. Men de där vekade ju kanon.
Användarens profilbild
Av marlene
#9405
morsan sydde ihop 2 handdukar åt oss när vi var små och sydde då en hel sida och fortsatte runt kanten så att det vart en huva, då kan man ju sy en ganska djup huva. Det funkade för oss :)
Användarens profilbild
Av April
#9441
Vad fint! Imponerad!!! :-D Åhhh... det är sååå roligt att få tips och idéer!

Kram
Användarens profilbild
Av FantasyMoon
#9446
Vilken kanon idé! Jag skall genast knåppla ihop något liknande till gossen. Han älskar att bada så han skall få älska att komma ur badet med. :lol:

Tack så mycket, kanonbra idé!
Användarens profilbild
Av Madde
#9495
marlene64 skrev:morsan sydde ihop 2 handdukar åt oss när vi var små och sydde då en hel sida och fortsatte runt kanten så att det vart en huva, då kan man ju sy en ganska djup huva. Det funkade för oss :)
Det låter ju oxå bättre än de "vanliga" baby handdukarna... :D
Användarens profilbild
Av Madde
#9497
Det går ju göra dom lite roliga oxå... Titta på dom fina djuren... :P

Bild

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?