Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
#1783483
Dorotea skrev:Jag kastar mig in! :tumup: Jag räknar med att jag kommer att ha lite dötid den närmaste månaden... :roll:
dötid, varför skulle du ha det? har du inte fullt upp med nyföding i januari? :heart:
Användarens profilbild
Av zmurfan
#1786725
En liten information till några nykomlingar i forumet och tråden.
Om ni vill vara med i pysselbytet denna månad när det är leksak så ska ni skicka ett pm till mig med namn, adress, ev allergier, ev info om husdjur samt info om barn i hushållet.

Så fort jag hinner kommer jag att göra en byteslista och skicka ut en adress till alla som jag fått anmälning från. Den ni får adress till ska ni skicka er leksak som ni pysslat.

Är det någon som vill ha mer utförlig information om pysselbytena så är ni välkomna med ett pm och fråga.
Jag måste ila och nyårsstäda nu. Har precis kommit hem från Gävle och det ser ut som **** här hemma.
Imorrn blir det jäktigt på förmiddagen för på eftermiddagen blir det julfirande med svärföräldrarna.

Jag återkommer efter nyår! Gott nytt år på er pysslare!
#1786801
Vill bara påpeka att jag (LumLumLum) anmält mig till bytet. I listan i ts står lumlum med, och jag har konstaterat att det finns ju en sådan här på forumet också. Vet ju inte om hon också anmält sig, men om så inte är fallet kanske det bör rättas till.

Funderar på om det kanske vore en bra idé för min del att byta nick. :roll: Vill ju inte orsaka total förvirring.
Användarens profilbild
Av zmurfan
#1786912
LumLumLum skrev:Vill bara påpeka att jag (LumLumLum) anmält mig till bytet. I listan i ts står lumlum med, och jag har konstaterat att det finns ju en sådan här på forumet också. Vet ju inte om hon också anmält sig, men om så inte är fallet kanske det bör rättas till.

Funderar på om det kanske vore en bra idé för min del att byta nick. :roll: Vill ju inte orsaka total förvirring.

Ändrat! Var jag som i hastigheten missat ett lum. :)
Användarens profilbild
Av zmurfan
#7036021
Jag sätter mig och bygger ihop en byteslista lite senare ikväll och skickar ut adresserna så snart listan är klar.
För tillfället fryser jag för mycket för att kunna skriva så jag måste elda lite mer här.

:D
Av Emmiez
#7036352
zmurfan skrev:Jag sätter mig och bygger ihop en byteslista lite senare ikväll och skickar ut adresserna så snart listan är klar.
För tillfället fryser jag för mycket för att kunna skriva så jag måste elda lite mer här.

:D
ja va spännande det skall bli :)
Av Emmiez
#7036628
va roligt, nu har jag fått min byteskompis. nu skall jag tänka ut vad barnet kan tänkas vilja ha :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
#7037720
Jag fick en fråga om när man ska ha skickat paketet.
Jag svarar här istället för att skicka pm till alla.

Paketen bör skickas i slutet av januari, typ någon gång under sista veckan (v.5) för att alla ska få paketet innan vi drar igång februaris byte.


Omröstning om februaris byte kommer i helgen för de som vill vara med och rösta.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16

Jag har själv börjat beställa organ[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?