Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Grönöga
#1777427
Efter ha sagt det i flera månader har jag äntligen fått tummen ur och tovat nallar till småkusinerna (5 o 6 mån) Då dom inte kommer få dom förren på annandan så måste jag få visa upp dom här istället! Blev lite för nöjd för att packa ner dom genast :roll: (bilderna blev tyvärr inte de bästa, är ovan vid föräldrarnas kamera...)

Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Grönöga
#1777464
Men häe syns de ju! :( Hur gör man ifall man ska lägga upp dom direkt från datorn istället? nu la jag dem ifrån mailen..

Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Grönöga
#1777465
försökte på annat sätt nu.. men nu ser inte jag dem... men någon annan kanske? :hmm:
Användarens profilbild
Av Grönöga
#1777495
ok.. då försöker vi igen :?

Bild

Bild

Bild

här syns dom nu tack för hjälpen florin!
Användarens profilbild
Av Grönöga
#1777497
om någon annan ser dem nu får ni gärna kommentera så jag vet ifall de kom upp! :hmm:
Användarens profilbild
Av Grönöga
#1777513
nja.. de väger ungefär 100 g /nalle men då har jag stoppat dem med okardad ull också...
Användarens profilbild
Av jazoo
#1777583
JÄttefina! :love: Är armar och ben rörliga också? Så gulligt med hjärtan under fötterna!
Användarens profilbild
Av Grönöga
#1777592
Tack! :D Ja visst kan jag beskriva, frågan bara ifall jag är så bra på att förklara :roll:

Jag rundtovar kring utklippta mallar i mjölkkartong dvs jag ritar ut kropp, ben armar och öron för sig och sedan tovar jag kring dem. När det är lagom tjockt och jämt så klipper jag upp och tar ut mallarna, sköljer ur och låter torka. Stoppar sedan med okardad ull och syr igen hålen. Torrtovar med nål över sömmarna så de inte syns och fäster sedan ihop alla delar med smalt resårband - samma bit rakt igenom så kan man röra på ben och armar. Ja och någonstans därimellan fixar jag till tassar och ansikte med svart lintråd :wink:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?